[ mservank ] Doğum Günün KutLu Olsun

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yusufucan

yusufucan

Üye
    Konu Sahibi
[ mservank ] Doğum Günün KutLu Olsun
mservank Doğum Günün KutLu Olsun Nice SeneLere..Allah Ömrün boyunca SağLıkk , huzur ve MutLuLukk Nasip EyLesin...! :)

:oke:
 


canturgay

canturgay

Üye
:dgunu::dance::dgunu:

doğum günün kutlu olsunn..servan..:)
Allah hayırlı ömür nasip etsinn..

:pasta:
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce
sana maxipuan attım takıl her zaman maxicebe ;)
iiki doğdun :)
 
Nazy

Nazy

Üye
:dance::dance::dance:
Doğum Gününü Kutlar Nice Mutlu Seneler Dilerim Sevgili Kardeşim

 
keremerson

keremerson

Üye
Doğum günün kutlu olsun kardeşim nice yıllara...:oke:
 
CEREN

CEREN

Üye
doğum günün kutlu olsun kardeşim allah huzur mutluluk sağlık nasıp etsin her daim:)
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Doğum günün kutlu olsun gözüm. :) Mutlu ve sağlıklı bir ömür geçirmen dileğiyle. :)
 
neslein

neslein

Üye
doğum günün kutlu olsun nice yıllara :)
 
toprakumit

toprakumit

Üye
:dgunu::dance::dgunu:

Doğum günün kutlu olsun... Gece kutlamıştım ama burayada saklim dedim... Nice mutlu yıllara kardeşim :spr
 
kurt bey

kurt bey

Üye
mutlu yıllar servanım. Allah sağlıklı huzur bir ömür nasip eder inşallah.
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Doğum Günün Kutlu Olsun, Daha Nice Senelere
 
Salihyet

Salihyet

Üye
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
doğum günün kutlu olsun
 
yasirarslan

yasirarslan

Üye
Nice yıllara dostum
 
iremm

iremm

Üye
doğum günün kutlu olsun nice sağlıklı mutlu yıllara...
:dance::dance::dgunu::dgunu::pasta:
 
> çileke$ <

> çileke$ <

Üye
doğum günün kutlu olsun Servan kardeş...
 
mservank

mservank

Üye
Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim.:)
Vay be 17 oldum :)Toprakumit abi sana ayrıyeten teşekkür ederim:)
Havai fişekler için de teşekkürler Ali abi:)
 
manyak!

manyak!

Üye
amaninnn hemşomm doğum günün kutlu olsun yaa kusura bakma yeni gördüm:utan inş şuanki yaşama sevincin hayatın boyunca hep içinde kalır ve hep gülersin...:)
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
:dgunu::dgunu:
iyiki doğdun
 
ouSahin

ouSahin

Üye
dogumgünün kutlu olsun dostum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt