[Mr Way] FolderPlay v1.16(19) Symbian^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[Mr Way] FolderPlay v1.16(19) Symbian^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA
[Mr Way] FolderPlay v1.16(19) Symbian^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA [noss_bar]

Sadece bir klasör içindeki müzikleri karışık sırayla veya tek bir şarkı olmak üzere farklı çalma yöntemlerini uygulayarak şarkılarınızı dinleyebileceğiniz müzik uygulamasıdır. Varsayılan müzik çalarda saatlerce şarkı çalma listeleri yapmaktan kurtarır. Telefona şarkılarınızı atarken türlerine göre klasörleyip atarsanız bu uygulama ile liste oluşturmaktan kurtulacaksınız. Codek ve ses kalitesi varsayılan müzik çaların alt yapısını kullandığı için aynı sadece arayüz farkı. Dolby kulaklık çıkış özelliği ve ekolayzer mevcuttur.

Yenilikler:
Uygulama arayüzünde gizle tuşuna basıldığında gizlememe hatası giderilmiş
Şarkının kalan geçen ve toplam süreleri görüntüleme eklenmiş




Türkçeleştirmesi tamamen bana aittir. (noss_bar)

Hata veya Eksik görürseniz pm atın...!

En yakın zamanda düzenleyip güncelleyebilirim.

Bir beğen butonuna tıklamak çok zor olmasa gerek tabiki gerçekten beğendiyseniz...
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: kinyasbulbul, MaxipmaN ve Sensation


tempestshine

tempestshine

Üye
:tşk:
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim
 
arslanla

arslanla

Üye
:tşk:
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
:tşk: s60v5 içinde uğraşsan...
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:) anılbaran a cfw yaptıracağınıza çeviri yaptırın :)
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
:ehe
olabilir.


- - - Eklendi - - -

siscontent ile r01 dosyası idi sanırım dil dosyası... onun üzerinde wordpad ile çeviri yaptığımda (kelime) ama yeniden paketleme yaptığımda sis content o dosyanın bilgilerini göstermiyor hata veriyor.... Yüklediğimde ise iconu bile gözükmüyor... Acılmıyor... :hmmm
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rsc editör kullan imzamda konu anlatımı mevcut
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
:oke: denerim. :)
 
pro.engineer

pro.engineer

Üye
eyvallah
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tamam dene

- - - Eklendi - - -

eyvallah
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
:hmmm :islik
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
karıştı ortalık :)
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
:D daha kötülerinide görmüştüm. (kötülerinü müydü? Kafam karıştı) :ehe
 
Metin MF

Metin MF

Üye
:tşk:
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim güle güle kullan
 

MaxipmaN

Üye
teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt