Yardım MP3 İÇİN KULAKLIK

    Konu Sahibi
MP3 İÇİN KULAKLIK
Öncelikle şunu diyeyim konuyu nereye açacağımı bilemedim en uygun bura geldi(yanlışsa özür dilerim).
Sony NWZ-B143 mp3 üm var ve kendi kulaklığı artık beni tatmin etmiyo Kulaklık lar hakkında da hiç bir fikrim yok.Alabileceğim kulaklıkları yazarsanız sevinirim (100ü çok geçmezse iyi olur,malum öğrenciyiz )
Kulakiçi istediğimi yazmayı unutmuşum.Özür dilerim
 
Son düzenleme:
120 tl ye MDR-XB400 tavsiye ederim harika sesi var ve aşırı konforlu

 
Tek dezavantajı urbanears kulaklıklar gibi katlanamiyor fakat onlardan çok çok daha kaliteli ses veriyor ve çok daha konforlu
 
    Konu Sahibi
Kulakiçi demeyi unutmuşum.Cevap için teşekkürler yinede
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

0MG90

Üye
Ep630 Hepsiburada da 40 lira
 
    Konu Sahibi
Bu kulaklıklardaki lastiklere alışma konusunda önerebileceğiniz bir şey varmı
 
Tepkiler: B.A.R.O.N
    Konu Sahibi
Ep630 işimi görür mü acaba onu merak ediyorum
 
Ep630 işimi görür mü acaba onu merak ediyorum
Denemediğim için bilemem philips turuncu su rezistansli kulaklık var kulak içi o güzel . bi de urbanears var kendi kullandığım çok iyidir. Xiomi piston 2 var bulabilirsen o da güzel. Valla ses yüksekliğine ve kalitesine bakicaksin çoğu kulaklık kısa sürede bozulur urbanears garanti boyunca koşulsuz birebir değişim yapıyor.sol taraftan ses gelmiyor de git yenisini veriyorlar diğerleri ayni mi , sanmıyorum ama emin de değilim. Bir de ses yüksekliği önemli tatmin etmesi açısından onun dışında ses tonu var ancak equalizer ile felan ayarlanır o bazı kulaklıklar tok ses çıkarıyor bazıları tizz felan ama konuda adi gecen kulaklıklar iyi gibi.
 
    Konu Sahibi
Urbanears bagis kullanıyorum tavsiye ederim. Kulaktan hiç düşmesin istersen medis modeli var. D&R da 60 lira..
Çok kurcaladım meseleyi ama boşa para vermeyim diyeBak bendeki kulaklığın ucu şöyle
Bu kulaklık olur mu benim mp3e ? Sanki Daha uzun gibi geldi ucu
 
Hepsi ayni 3.5mm
 
Ama dünya ile bağlantı kes dersen bagis modeli al
 
    Konu Sahibi
Ama neden öbürü daha uzun anlayamadım onu
Ha birde medis bagis ten iyi değilmi
 
Ama neden öbürü daha uzun anlayamadım onu
Ha birde medis bagis ten iyi değilmi
Media kulaktan düşmez ipini ceksende ama tam kulak içi değil . bağış kulak içi ,slikonlari kaplıyor kulağını ses dışarı çıkmaz. İyisi kötüsü yok fark bu
 
    Konu Sahibi
Media kulaktan düşmez ipini ceksende ama tam kulak içi değil . bağış kulak içi ,slikonlari kaplıyor kulağını ses dışarı çıkmaz. İyisi kötüsü yok fark bu
Hangisi Medis vs Bagis
Özelliklere baktım ben birde medis az buçuk yüksek bagisten Nasıl aynı olsun