Telefon Tavsiyesi Motorola V8 mi Nokia N76 mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

josh95

Üye
bn motorola razr 2 v8 kullanıorum berbat bi telefon bi an önce yeni telefon alacağım !!!
 


alpertemmuz

alpertemmuz

Üye
n80....paran varsa i phone diyorum...
 
ltfllh

ltfllh

Üye
bencede n76 dah iyi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt