s1m4r1k
Üye
motorola razr xt910 android 4.1 jelly bean sorunu
arkadaşlar telefona android 4.1 jelly bean i costum yaptım fakat yükelendikten sonra ne kamera ne wi-fi nede normal internet erişimi yapabiliyorum bu sürümü yüklemeden önce orjinal 4.0.4 yüklüydü tekrar geri nasıl yükleyebilirim yada nasıl düzeltebilirim nette falan cok dolaştım motorola yaygın bir telefon olmadığı için sonuç alamadım kafayı yicem telefonla
yardımcı olursanız çok sevinirim
yardımcı olursanız çok sevinirim
