motorola razr xt910 android 4.1 jelly bean sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

s1m4r1k

Üye
    Konu Sahibi
motorola razr xt910 android 4.1 jelly bean sorunu
arkadaşlar telefona android 4.1 jelly bean i costum yaptım fakat yükelendikten sonra ne kamera ne wi-fi nede normal internet erişimi yapabiliyorum bu sürümü yüklemeden önce orjinal 4.0.4 yüklüydü tekrar geri nasıl yükleyebilirim yada nasıl düzeltebilirim nette falan cok dolaştım motorola yaygın bir telefon olmadığı için sonuç alamadım kafayı yicem telefonla:off: yardımcı olursanız çok sevinirim
 
SAMSUN555555

SAMSUN555555

Üye
arkadaşım bende XT910 kullanıyorum.4.0.4 sürümü.motomodtr adında bir motorola platformu var.aradıgın bütün yazılımlar orada mevcut.indir ve rds lite 5.7 ile flaşhla tmmdır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt