Motorola Motoluxe XT615 YARDIM

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
WhistlePR

WhistlePR

Üye
    Konu Sahibi
Motorola Motoluxe XT615 YARDIM
Merhaba Arkadaşlar Yaklaşık 8 Aydır Bu telefonu kullanıyorum.Artık telefonum kasmalardan donmalardan ve yavaşlamalardan dolayı çok can sıkıcı bir hal aldı Telefonum yeni olduğu için Rootlamıyorum açıkcası korkuyorum birdaha açılmaz bozarım diye abimdede Galaxy Note var ama o telefonu aldığı zaman rootluydu telefonuna hayran kaldım akıcı donma yok kasma yok gayet hızlı bende böyle bir Rom istiyorum arkadaşlar Stabil ve eksikleri olmayan bir rom kullanan varsa veya yardımcı olabilcek arkadaş varsa sevinirim konu yanlış yerdeyse taşınsın lütfen telefon kullanılmaz hale geldi çekilmiyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt