kime nereye neden ?Benim cihazı yollasınlar ulen![]()
sen yine iyiymişsin :/Arkadaş nokia c2 verdiler bende arkadaşin acesiyle değistim ay sonuna kadar bu amelede benil çileden çikarıyo

Seni çok kıskandım şu an. En çok telefon isteyen benim sen beleşe aldın![]()
4 günde yani en kısa sürede değişim cihazı alarak gines rekora bile girebilirdim be tühh![]()

Seni çok kıskandım şu an. En çok telefon isteyen benim sen beleşe aldın![]()
:

senin telefonun yok mu

Var ama telefon denemezsenin telefonun yok mu![]()
batırdım resmen, htc telefonun halini görse bana dava açar senin bizle zorun ne diye, o derece
sende garantiye verVar ama telefon denemezbatırdım resmen, htc telefonun halini görse bana dava açar senin bizle zorun ne diye, o derece
![]()

Bitti ki çoktansende garantiye ver![]()

Düşündüm vallatühipadi sat yenisi al
![]()
izin vermezler ama. Bunu satıp iPad Air alabilirim anca ama bu işimi görüyo yeterince, kullanmaya devam biraz daha.Yok ya, en az S800 lazımNokia x konusunda baya görüyodum seni onu al![]()

Alırsam XL'nin 2. elini alırımSevmedin mi![]()

Çözünürlük düşük olmasa alınırdaAlırsam XL'nin 2. elini alırım![]()

