Modem üzerinden multiplayer oyun oynamak ?

    Konu Sahibi
Modem üzerinden multiplayer oyun oynamak ?
evde 2 tane leptop var ama nasıl bağlayacağımı bilmiyorum şu anda hamachi ile idare ediyorum
 

achambo

Üye
2 laptopu aynı anda bağlayamıyomusun

- - - Eklendi - - -

modeme
 
    Konu Sahibi
evet ama wi-fi den
 

nalcam22

Üye
Lan koblosuylada bağlanıyor denetim masası ağ ayarlarından ev grubu oluşturcan sonra öbür pc ile gruba bağlancan

- - - Eklendi - - -

Lan koblosuylada bağlanıyor denetim masası ağ ayarlarından ev grubu oluşturcan sonra öbür pc ile gruba bağlancan
 
    Konu Sahibi
ben wi-fi üzerinden diyorum kabloyla değil
 
    Konu Sahibi

ekstra bişey yapmana gerek yok
aynı modeme baglanırsan tamamdır LAN game oynanır

abi işte sıkıntı burada başlıyor,leptoplar birbirini görmüyor hamachi ile şimdilik hallediyoruz ama hamachi de de lag oluyor mesela gta 4 oynuyoruz pcler arasında bağlantı görünmüyor ama dediğin doğrudur çünkü mobil cihazlar mesela tablet & telefon gibi cihazlarda oyun oynarken birbirimizi görüyoruz ama sadece bir oyunda pclerde sorun olmuyor oda minecraft onuda kardeşim ayarladığı için bilmiyorum nasıl yapıyor velet minecrafta 2-3 şeyi ayarlıyor birbirimizi wlanda görebilip oynayabiliyoruz
 
Bi ayar yapmanıza gerek yokki..
2 pc de başlandığında cstrike pes fifa nfs gibi oyunlarda otomatik olarak LAN oyununda pcler birbirini görür.
LAN destegi olmayan oyunlarda hamachi şart
Onun dışında antivirus falan guvenlik duvarını kapatın
 
    Konu Sahibi

yalnız abi lan desteği olan o cstrike nfs generals gibi oyunlardan bahsediyorum bunlar internet kafelerde lan bağlantısıyla oynanabilen oyunlar ama evde wlan var ve ikiside aynı modeme bağlı ama hamachi olmadan görmüyor + biz antivirüs kullanmıyoruz (Kaspersky 2014'ü bekliyorum orijinal alacağız) ve güvenlik duvarını kontrol ettim herhangi bir takılma yok

istersen video çekeyim abi inanmıyorsan
 
valla arkadaş ekstra bişey gerekmiyorki problem orda
windows ayarlarından paylaşımıda açın diyecem ama onunla bi alakası yok normalde