[MOD] Mesaj Balonları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
refurbish yapmanız gerekir buda sadece c: hafızasındaki dosyaları etkiler yani c hafızanızda herhangi bir dosyanız yoksa (widget vb.) hiçbir veriniz kaybolmaz ama ayarlarınız sıfırlanır.

 

marsoy

Üye
ewet eski kurdugun uygulamaların çogu silinir ama güzel bi görünm verdi tele gerçkten hoş bişey keşke farklı renklerde olsaydı

---------- Eklendi @ 23:34:24 ---------- Yazıldı @ 23:30:23 ----------



sarı renkli baloncukta güzel olur arkadaşım
 
Tepkiler: catdog136
bunu dailyde göreli 1 aya yakın oluyo bende cok begenmiştim ama core'a gömme fikri bitirdi hayallerimi yüklemeli olsaydı coktan yüklüycektim ama dgl malesef taylor'un yeni versiyona gömmesini bekliyorum mecbur bu ara da paylasım için sagolasn dostum
 
Tepkiler: catdog136
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...