MOD Firefox for Nokia N97 / 5800

proyu kurdum zaten bu mesajı da cepten yazıyorum.ancak kafama takılan bir şey var;şimdi bu orjinal tarayıcı da işime yaradı ama operada falan işe yarar mı?çünkü operaya bayağı alıştım.birde benim tarayıcı bazen atabiliyor.bu yüzden de opera kullanıyorum.
 

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
sanırım operada olmaz yinede deneyin bilemiyorum...
 

-efşan

Üye
teşekkürler arkadaşım başka bir tarayıcıya gerek kalmadan orjinal tarayıcıyı rahatca kullanabileceğiz demekki eyvallah
 

Puck

Üye
eline saglik
 
allah iyiliğini versin senin emi bende sevindim boşa firefox deyince ya nokıanin tarayıcısı bu ne firefoxu biri mobil versiyon diğeri klasik ne var bunda kendinizde yapın yüklemeden girin browsera google nin altında klasik yazan yere tıklayın oldu bitti
 
Burada anlatılan şey her tarayıcının siteleri farklı bi algılaması vardır ve bu eklenti de web siteleri firefox gibi algılayarak açtığı için sitelerde dolaşırken biraz daha akıcı şekilde olanak sağlıyor hepsi bu.
 
Tepkiler: Tuba

Ne kadar akıcı olabileceğini söyleyeyim:Eskisi kadar.
Google ın altında klasik butonuna bastığınız zaman da yapabilirsiniz.
Firefox moduyla alakası yok sadece ayarlardan oynama yapmış bazı siteler mobilden girdiğinizi farkeder ve mobil sürüme geçer bunda site seni pc de olarak görüyor hepsi bu.
Ama ortada bir emek var.Emeğe saygı.
 

tusubasa

Üye
ben bu programı 4 yıldır kulanıyom super anlatılmak istenen kısaca bilgisayarda kulandımız internet gibi olur herseyi tam sayfa açar herşey
 

selo5828

Üye
alt tarafta mobil normal seçenekleri mevcut zaten oraya tıklayıp değiştirebilinecek bir şey için program yüklemek çok saçma