[Mobiteos] Traintiles v1.01(0) Symbian^3 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

ahmetkaya1991

ahmetkaya1991

Üye
gardaslarim 19. Bölümü geçebilen var mi. Çok uğraştım 3. Trenden sonra kafa kafaya çarpışıyor çözümü var mı
 


Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
Nokia e6da ekran çözünürlüğü biraz su koyverdi ama güzel oyun. :tşk:
 
celilcemre

celilcemre

Üye
Oyun güzel bitirdim. Apple4 de arkadaş 120 level bitirdi.
 


Üst Alt