Mobileways Gravity v1.31.6538 S60v3 SymbianOS9.x Signed

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ediz Yiğit

Ediz Yiğit

Üye
    Konu Sahibi
Mobileways Gravity v1.31.6538 S60v3 SymbianOS9.x Signed
Mobileways Gravity v1.31.6538 S60v3 SymbianOS9.x Signed


(SS önceki sürüme aittir.)

Gravity S60 platforum için çıkan ilk tam özellikli Twitter uygulamasıdır. Birden fazla hesap desteği vardır; Twitter Arama, MobyPicture ve TwitPic gibi servislere erişebilme özelliği vardır.

Gravity'nin Genel Özellikleri:

* Twitter ve Laconica uyumu.
* S60 telefonunuzda tüm fonksiyonları kullanabilme; Tweet, yanıtlama, tekrar tweet, DM, izleme ve kaldırma, engelleme, favori oluşturma, arama, otomatik güncelleme ve daha fazlası...
* Sekmeli görünüm özelliği; Zaman çizelgesi, Cevaplar, Mesajlar, Arkadaşlar...
* Twitter kullanıcılarının profilini görüntüleme ve hakkında bilgi edinebilme.
* Sesli uyarılar, zaman çizelgesi, yanıtlar, DM ve aramaları yapılandırabilme.
* Bağlantı koptuğu zaman otomatik olarak başkar bir erişim noktasına bağlanabilme.
* Aynı anda istediğiniz kadar hesapı kurup kullanabilirsiniz.
* Kullanıcı tanımlı filtreler ile özel grup sekmeleri oluşturabilme.
* Twitter'daki yazılarınızı del.icio.us ya da Instapaper gibi servislere URL olarak iletebilme.
* Twitter arama bölümünde birden fazla sekmede Twitter Trendleri arayabilirsiniz.
* Resimlerinizi MobyPicture, TwitPic, TwitGoo, Posterous, Yfrog ya da img.ly gibi hizmetlere aktarabilirsiniz.
* TwitPic, TwitGoo, Posterous, Yfrog ya da img.ly gibi hizmetlerdeki resimlerinizi görüntüleyebilme.
* Ping.fm servisine haber ve grup mesajı gönderebilme desteği.
* Herhangi bir Tweet'in URL'sini açabilme.
* S60v5 telefonlarda Kinetik kaydırma özelliği (Nokia 5800 ve Nokia N97).
* Tema desteği.
* Tam ekran mod.
* N97 için ana ekran widget özelliği
* Dahili otomatik güncelleme özelliği ile sürekli son sürümü kullanabilme.

 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: rkap, palaska2525 ve orsen


Reis-i Eagles

Reis-i Eagles

Üye
deniyelim. :)
 
fos4luiandeyson

fos4luiandeyson

Üye
bi bakıyım çözecekmiyim
 
hakjan01

hakjan01

Üye
teşekkürler :oke:
 
asder_fs

asder_fs

Üye
teşşkürler
deneyelim
:hmmm:hmmm:hmmm
 

psychomax13

Üye
teşekkürler. 1.32 sürümü vardı bende ancak sending disabled hatası veriyordu. bu sürüme geri dönünce düzeliverdi ...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt