BLACKHAKAN
Üye
Mobil ag kullanılmıyor
Arkadaşlar öncelikle merhaba benim telefonun dokunmatiginin altt kısmı calısmıyordu yere dusurdum ve bozuldu kvk garantiliydi verdim yapıldı dokunmatigi calısmıyorken takılı hattı goruyordu simdi telefon garnatiden geldi dokunmatigi yapmıslar fakat hattı taktıgımda mobil ag kullanılmyor diyor sizce imei falan klonlanmıs olabilirmi veya neden böyle oluyor yeniden garantiye vermeye gerek varmı cevabınız için sagolun iyi forumlar
