Mobil ag kullanılmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

BLACKHAKAN

Üye
    Konu Sahibi
Mobil ag kullanılmıyor
Arkadaşlar öncelikle merhaba benim telefonun dokunmatiginin altt kısmı calısmıyordu yere dusurdum ve bozuldu kvk garantiliydi verdim yapıldı dokunmatigi calısmıyorken takılı hattı goruyordu simdi telefon garnatiden geldi dokunmatigi yapmıslar fakat hattı taktıgımda mobil ag kullanılmyor diyor sizce imei falan klonlanmıs olabilirmi veya neden böyle oluyor yeniden garantiye vermeye gerek varmı cevabınız için sagolun iyi forumlar
 


OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Bu vb türdeki sorularınızı, Cep telefonları bölümünde, kulüp konularında ya da sistemle alakalı bölümlerde sorarsanız daha sağlıklı yardımlar alabilirsiniz.
 
SHS

SHS

Üye
Başka hat denediniz mi
 

BLACKHAKAN

Üye
    Konu Sahibi
bodrum katta otuyuroum aveaco kguzel cekıyordu sımdı evde cekmıyor hiç fakat sokaga cıkınca cekıyor telefoncuya sorduk icinde bir anten vrmıs onu takmayı unutmuslardır dıyor sız ne dusunuyorsunuz
 


Üst Alt