[MMMOOO] Maze Lock v1.02(0) Symbian^3 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
[MMMOOO] Maze Lock v1.02(0) Symbian^3 Signed
Symbian'daki en iyi kilit uygulaması!
Noktaları birleştirerek kendinize desen ayarlayın ve daha sonra ayarladığınız deseni çizerek cihaz kilidini açabilirsiniz.


Yenilikler:
1. You can customize homescreen slogan now;
2. Auto reboot function;
3. Support English and Chinese language.




 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: iyavuzoz, arslanla ve Mesut Aktaş


yeauw

yeauw

Üye
tel kapanıp açıncada girşi engelliyormu diğer sürümlerde olmuyordu heralde :S teşekkürler paylaşım için
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
:tşk:
 
yeauw

yeauw

Üye


otomatik başlata eklersen olur.
otomatik başlata ekliyorum yeniden başlatınca kiliti kapatana kadar gelmiyor şifre yani rest atınca kullanablyosun bu sorun bnm teldenmi kaynaklanıyor yoksa herkestemi böyle
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt