[MMMOOO] Maze Lock v1.00(0) Symbian^3 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[MMMOOO] Maze Lock v1.00(0) Symbian^3 Signed
Symbian'daki en iyi kilit uygulaması!
Noktaları birleştirerek kendinize desen ayarlayın ve daha sonra ayarladığınız deseni çizerek cihaz kilidini açabilirsiniz.

 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: lanners, dr.lebron, erkan_14_16 ve 2 diğerleri


tempestshine

tempestshine

Üye
:tşk:
Yükleyeceğim.Ama tırstım.Geçen parmak okuyucuyu yükledim.Parmağımı tanımadı.Yarım saat telefonu açmak için uğraştım.
 
  • Beğen
Tepkiler: marcelo48
ersoyoral

ersoyoral

Üye
:tşk:
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
  • Beğen
Tepkiler: ByIdris ve asdemed21

enkaz01

Üye
c6-01 e yükledim ekran sağa kayık çıktı.
 
by.frozen

by.frozen

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]paylaşım için teşekkürler ama benim tel c6 01. Benim telde tam bi rezillik[/SIZE][/COLOR]
 
ahmetyilmazas4

ahmetyilmazas4

Üye
Teşekkürler
 
ASC33

ASC33

Üye
:tşk:
 
catdog136

catdog136

Üye
Auto start yok :( yinede teşekkürler..
 

ggokhan008

Üye
uygulama dogru duzgun calısmıyor bozuk heralde ekran düzgün degil saga kayık....
 

mikail_6

Üye
malesef arkadaşın da dediği gibi otomatik başlama yol. Uygulamanın aktif olması için multitask içinde çalışır olması gerekiyor. Umarım görsel olarak kişiselleştirilebilir ve sistemle birlikte çalışır haliyle bir güncelgelir.
 
behzat

behzat

Üye
tempestshine
:tşk:
Yükleyeceğim.Ama tırstım.Geçen parmak okuyucuyu yükledim.Parmağımı tanımadı.Yarım saat telefonu açmak için uğraştım.




:D kardeş güldürdün valla Allah'Da seni güldürsün :D


aslında dogru banada aynısı oldu kaldırdım ve tanıttıgın parmak haricide
hepsinle acılabiliyor o pro zaten göstermelik bunuda beyenmedim hoş deil
 

cukuleaks

Üye
ekranda gidip gelen dalga sayısıyla açılıyor kilit. Yoksa parmak okutma falan yok yani :D orası işin dalgası :D :zuhaha:
 

theplatoon

Üye
teşekkürler
 
paşa06.40

paşa06.40

Üye
:tşk:
Yükleyeceğim.Ama tırstım.Geçen parmak okuyucuyu yükledim.Parmağımı tanımadı.Yarım saat telefonu açmak için uğraştım.
bende onu yükledim parmak falan okumuyo sadece dıt dıt diye ses geliyo ya kaç kere dıtlamasını istiyosan ona göre açılıyo. zaten menü tuşuna bas menüye girebiliyosun tekrar :D
 


Üst Alt