mısırı neresinden yiyorsunuz

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
otostopçu

otostopçu

Üye
    Konu Sahibi
mısırı neresinden yiyorsunuz


soldaki yarıyımı sağdaki yarıyımı yemeyi daha çok seviyorsunuz :hmmm
 


Revengeful

Emekli Yönetici
direk ortadan başlıyorum sonra bir sol bir sağ bir sol bir sağ.. Üzülmesinler kardeş payı olsun diye yapıyorum.
 
ismail

ismail

Üye
neresi denk gelirse :D
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Mısır bu nasıl yenileceği belli olmaz.
 
__xXx__

__xXx__

Üye
pek mısır sevmem o yüzden pek yemem o yüzden de hiçbir yerinden başlamam:D
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Şu dişe girme sorunu olmasa güzelde o uyuz ediyor insanı:D
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
ben genelde arkadan başlarım :hmmm
 
RecepBerkA

RecepBerkA

Üye
sag :D
 
HakaN-06

HakaN-06

Üye
Dötünden :D
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
aklıma geldide ben kaç senedir mısır yemiyorum. Iyide niye yemiyorum. :allalla: neyse bi ara yerim :d:
 
jackalmami

jackalmami

Üye
daha saatler önce yedim her zamanki gibi ortasından başladım kenarlarda bitirdim
daha doğrusu bitirmedim hiçte bitirdiğimi hatırlamıyorum
konuya yeni bir boyut kazandırarak; mısırı bitiren oldu mu :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt