Minik öğrencilerin karnesinde not olmayacak

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Minik öğrencilerin karnesinde not olmayacak
[h=4]Amaç, ilköğretim 1'de yaşanan karne stresini ortadan kaldırmak.[/h]Milli Eğitim Bakanlığı, ilköğretim 1’inci sınıf öğrencilerini karne stresinden kurtarmak için, notla değerlendirme yapılmamasına yönelik çalışma başlattı.
Yapılan çalışmaya göre ilköğretim 1’inci sınıf öğrencileri mevcut sistemde olduğu gibi karne alacak ama not verilmeyecek.
Hürriyet gazetesinden Esra Kaya'nın haberine göre, Öğrenciler karnelerinde notla değil davranış puanları ile değerlendirilecek.
Yeni sistemle beraber öğrencilere; oyunla, resim ve müzik ağırlıklı derslerle okuma ve yazma öğretmeyi planlayan Bakanlık, minik öğrencilerin daha 5.5 yaşında not stresi yaşamalarının da önüne geçmeyi hedefliyor.
 


DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
Çok Mantıklı tebrik ederim MEB i :oke:
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
yani en iyisi bence de
 
tempestshine

tempestshine

Üye
yeğenlerim çok şanslı
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Bizim zamanımızda niye olmadı böyle şeyler arkadaş :D eve gitmezdim bee ,Oda karnemde genelde 10 üzerinden 7 idi genelde çok şükürde umarım babam okumaz bu yazıyı :D
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Bizim zamanımızda niye olmadı böyle şeyler arkadaş :D eve gitmezdim bee ,Oda karnemde genelde 10 üzerinden 7 idi genelde çok şükürde umarım babam okumaz bu yazıyı :D

Said abi o zaman 1 leri az 7 yapmamışsındır hani :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici


Said abi o zaman 1 leri az 7 yapmamışsındır hani :ehe


Yok karneler halen duruyo hemde pdf yaptım :D maksat eve takdir teşekkür getirmekti sanırım peder bey öle isterdi öle olsaydı Elektronik bölümü mezunu olurmuydum sence :D.Gerçi getirenleride gördüm hiç belli olmuyor bu işler :naughty:
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Yok karneler halen duruyo hemde pdf yaptım :D maksat eve takdir teşekkür getirmekti sanırım peder bey öle isterdi öle olsaydı Elektronik bölümü mezunu olurmuydum sence :D.Gerçi getirenleride gördüm hiç belli olmuyor bu işler :naughty:

Şaka be abi :sarıl:
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
iyi bir uygulama olmuş bebeler için okuldan soğutmaz en azından
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
aynen katılıyorum engin abi
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
bizim zamanımızda yoktu ki eve gitmekten korkardık,Artı okuldan soğuturdu adamı ey gidi günler eyy:s
 
Ekşi Erik

Ekşi Erik

Üye
Ya 1. Sınıfta ne karne stresi ya :ehe bizim 1. sınıfın %90'ının hepsi 5 idi zamanında. :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
448
Haydar
bydexer
Cevap
0
Görüntüleme
459
bydexer
Haydar
Cevap
2
Görüntüleme
665
turaniaCCC
Doğuş Pertez
Cevap
3
Görüntüleme
834
RecepBerkA
Haydar
Cevap
7
Görüntüleme
799
turaniaCCC


Üst Alt