Minibüsçüler Savaştı: 12 Yaralı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Minibüsçüler Savaştı: 12 Yaralı


Van-Özalp arası yolcu taşımacılığı yapan 13 ve 38 Nolu Minibüsçüler Kooperatifleri ile 45 Nolu Erçek Beldesi Minibüsçüler Kooperatifi üyeleri arasında bugün sabah saatlerinde Akköprü Mahallesi'nde bulunan minibüs garajında av tüfeklerinin de kullanıldığı taşlı ve sopalı kavga çıktı.

Olayı duyan polis ekipleri bölgeye gittiklerinde havaya ateş açarak kavgayı ayırmaya çalıştı. Çıkan kavga sonrası sokak savaş alanına döndü. Kavgada 12 kişi çeşitli yerlerinden yaralandı. Yarılar çeşitli hastanelere kaldırılarak tedavi altına alındı. Olay esnası bölgeye giden İl Emniyet Müdürü Şükrü Rafet Mert, her iki tarafla ayrı ayrı görüştü.

13 ve 38 Nolu Minibüsçüler Kooperatifi yetkilileri, Van İl Trafik Komisyonu'nun aldığı kararı tepki gösterdiklerini ifade etti. Kalabalığı sakinleştirmek için bölgeye Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü ekiplerinin yanı sıra Özel Harekat Şube Müdürlüğü ekipleri sevk edildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dawn, Symbiont, Marchegiani ve 1 kişi daha


TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Başlığa bak yaa koptum resmen :ehe:ehe konuyu dağıtmim haber ilginçmiş
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
:ehe Güleceğim Yoksa Senin Yüzünden Gülüyorum Enes.
Minübüscülerin Kavgası Susmaz Ki Hiç
Burda Daa Bezbol Soparlarla Birbirlerine Girişmişlerdi :)
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
savaştan farkı yok baksana mersindede bir kac kez duydum haber için tşk
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Çok Oluyor Minibüscülerin Kavgası Engin :)
 
catalfleg

catalfleg

Üye
:D ilginç ama qzl haber minibüscülerle omuz omuza :D
 
Bora

Bora

Üye
Başlığı görünce :ohannes: dedim.
Bu ne yahu:ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Son minibüsçü :ehe yakında sinemalarda :ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Ellaam Bide Ciddiye Alın Töbestağfurullah Töbe Töbee Günahaa Beylereee :ehe :ehe
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
Melek haber değil de senin şu ellaam lafın var ya o bitiriyo olayı işte :ehe
 
arslansem

arslansem

Üye
Allaaaaaah bayılırım minibüsçü kavgalarına :ehe
 
Feel It

Feel It

Üye
™ мγdяєaм;1583199' Alıntı:
Ba-ba-ba Şunlara Bak Helee :D
Napıyım Ellam Sevıyorum :D
+1 :D Taxicilerinki de güzel oluyo tafsiye ederik :D
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Yaaa Beylerr Sizleri Banaa Sayıylamı Verdılerr Ellaam
Yaaa Hepsii Bi Şeyler Diyorr Ellaam Yaa :ehe
 
çeşnibahar

çeşnibahar

Üye
bn gldm melek, mrak etme sn.. :D güzl ve komk bi yazı, tşk.. ;)
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Canım Şuu Canii Erkeklerin Arasında Beni Bırakma :ehe
Ayrıca Bu Haberdi Yaa Neresi Komik ?
 
Feel It

Feel It

Üye
kavgaların çoğu komik o yüzden erkek milleti olarak bunu hepimiz biliyoruz hihi :D
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Yok Ben Erkek Kavgalarından Ürpüyorum.
Hemen Tekme Tokat Dalıyolar
Gerekırse Keskın Aletler
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Meydan Muharebesi olmuş resmen.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Doğuş Pertez
  • Kilitli
Cevap
0
Görüntüleme
3K
Doğuş Pertez
Doğuş Pertez
Cevap
1
Görüntüleme
3K
Doğuş Pertez


Üst Alt