Milliler 3 sıra geriledi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Doğan

Üye
    Konu Sahibi
Milliler 3 sıra geriledi

FIFA, Nisan ayı dünya sıralamasını açıkladı. İlk 3'ün değişmediği sıralamada, Türkiye 3 basamak gerileyerek, 925 puanla 14. sırada yer aldı.

FIFA'nın internet sitesindeki açıklamaya göre, 2008 Avrupa Futbol Şampiyonası'ndaki başarısı nedeniyle, dünya klasmanında ilk sıraya yükselen, Türkiye'nin 19. Dünya Kupası elemelerindeki rakiplerinden İspanya, bin 729 puanla liderliğini sürdürürken, 2. sıradaki Almanya bin 362, 3. sıradaki Hollanda da bin 360 puanla aynı konumda kaldı.

TÜRKİYE 14. SIRADA
Dünya kupası elemelerinde 5. Grup'ta mücadele eden Türkiye, 3 basamak geriledi ve 925 puanla 14. sıraya indi. (A) Milliler'in gruptaki rakiplerinden Bosna Hersek, 20 basamak birden yükselerek 38'inci sıraya, Estonya da 11 basamak yükselerek, 115. sıraya çıktı. 13 basamak birden gerileyen Belçika, 62. sıraya inerken, 4 basamak düşen Ermenistan da 124. sırada yer aldı.
Bir sonraki sıralama, 6 Mayıs'ta açıklanacak.
Sıralamadaki ilk 20 takım şöyle:
1. İspanya (1) 1729 puan
2. Almanya (2) 1362
3. Hollanda (3) 1360
4. Brezilya (5) 1275
5. İtalya (4) 1271
6. Arjantin (6) 1201
7. İngiltere (9) 1173
8. Hırvatistan (7) 1151
9. Rusya (8) 1117
10. Fransa (12) 1074
11. Portekiz (10) 1013
12. Çek Cumhuriyeti (13) 968
13. Yunanistan (19) 927
14. TÜRKİYE (11) 925
15. ABD (17) 919
16. Uruguay (21) 909
17. Paraguay (15) 896
18. İsviçre (22) 883
19. Kamerun (16) 871
20. Bulgaristan (27) 840
 


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Hep aynı kafa yapısı ile oynayan bir takıma sahibiz. Ben bunlara şükür ediyorum!
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
daha çookkk düşer merak etmeyin 16 sırada oluruz mayıs ayında FATİH TERİM İSTİFAA ARTIK YETER
 

Doğan

Üye
    Konu Sahibi
daha çookkk düşer merak etmeyin 16 sırada oluruz mayıs ayında FATİH TERİM İSTİFAA ARTIK YETER

Ben bunun Fatih terimle ilgili olduğunu sanmıyorum Bence Ülkemizde olan olaylardan dolayı özellikle GS-FB derbisinde olan olaylar gercekten futbolumuzun kalitesini düşürdü :(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt