Milli Bayramlarda Sitede Bayrak Yok

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Jelly_Bean

Jelly_Bean

Üye
    Konu Sahibi
Milli Bayramlarda Sitede Bayrak Yok
Bugün baktım da sitede herhangi bir Türk Bayrağı göremedim başka siteler hep koymuş Maxicep neden koymuyor anlamış değilim.Bence milli bayramlarımızda sitenin görülebilir bir köşesine Türk Bayrağı yerleştirilmeli.
 


Joker.

Joker.

Üye
bence sadece milli bayramda değil her zaman olmalı
 
asigsasi

asigsasi

Üye
o gibi durumlarda ozan bey hassastı unutmaz dı
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Bayrak resmi ekleme gibi bir zorunluluğumuz yok.Ama,daha önce hep eklenirdi.
Ozan adminimiz ilgilenirdi hep.kendisi askerde olduğu için kimse de yapmamış.İlk oluyor bu.
Bir dahaki sefere daha dikat edilir.
Hepimizin geçmiş zafer bayramı tekrardan kutlu olsun.:türkiye1:
 
ismail

ismail

Üye
Evet yasal vb. bi zorunluluk yok ama milli bilinç olarak var.
 
Joker.

Joker.

Üye
Bende Türk olan herkesin zorunluluğu vardır. BİZ SADECE BAYRAMLARDE SEYRANLARDE DEĞİL HER ZAMAN BAYRAĞIMIZI DALGALANDIRMALIYIZ ,ATAMIZIN İZİNDEN GİTMELİYİZ
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE


Bence sitede her zaman Türk Bayrağı olmalı .
 
TheMadness

TheMadness

Üye
En üste bir banner olabilir.
 
ismail

ismail

Üye
evet kesinlikler daimi bir tane olsun ve özel günlerde de dahada büyük olsun çok hoş olur :)
 
Joker.

Joker.

Üye
Acaba kim ilgileniyo ? Ona pm göndersek
 

Praet0r2

Üye
ozan ama o şimdi asker
 
Joker.

Joker.

Üye
canı neler ister
tey tey

Başka biri yok mu acaba
 
Joker.

Joker.

Üye
Belki vardir koca sitenin görsellik işlerini tek başinami yapiyo :)
 
Barış Grc

Barış Grc

Üye
Hayırlısı be gülüm.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt