Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Milli Bayramlarda Sitede Bayrak Yok
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Jelly_Bean
Üye
Konu Sahibi
Milli Bayramlarda Sitede Bayrak Yok
Bugün baktım da sitede herhangi bir Türk Bayrağı göremedim başka siteler hep koymuş Maxicep neden koymuyor anlamış değilim.Bence milli bayramlarımızda sitenin görülebilir bir köşesine Türk Bayrağı yerleştirilmeli.
Joker.
Üye
bence sadece milli bayramda değil her zaman olmalı
asigsasi
Üye
o gibi durumlarda ozan bey hassastı unutmaz dı
Anıl Umut
Emekli Yönetici
Bayrak resmi ekleme gibi bir zorunluluğumuz yok.Ama,daha önce hep eklenirdi.
Ozan adminimiz ilgilenirdi hep.kendisi askerde olduğu için kimse de yapmamış.İlk oluyor bu.
Bir dahaki sefere daha dikat edilir.
Hepimizin geçmiş zafer bayramı tekrardan kutlu olsun.
ismail
Üye
Evet yasal vb. bi zorunluluk yok ama milli bilinç olarak var.
Joker.
Üye
Bende Türk olan herkesin zorunluluğu vardır. BİZ SADECE BAYRAMLARDE SEYRANLARDE DEĞİL HER ZAMAN BAYRAĞIMIZI DALGALANDIRMALIYIZ ,ATAMIZIN İZİNDEN GİTMELİYİZ
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
Bence sitede her zaman Türk Bayrağı olmalı .
TheMadness
Üye
En üste bir banner olabilir.
ismail
Üye
evet kesinlikler daimi bir tane olsun ve özel günlerde de dahada büyük olsun çok hoş olur