millet naber canım çook sıkıldı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Anıl Umut

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
millet naber canım çook sıkıldı
napıyosunuz ne ediyosunuz:)
acaba konu çok mu gereksiz oldu:ehe
 


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
WaLLa kardeş aynı şekilde benimde canım sıkılıyor:) Ama sıkı can iyidir diyorlar bakalım:D
 
kurt bey

kurt bey

Üye
kayseriyi yendik keyfimiz yerinde :)
 

elmyra

Üye
evet bende sıkı can iyidir cabuk çıkmaz diye bayat bir espri yapayım :islik:islik:islik
 

derman_b

Üye
kişmseler yok muuuuuuu ben de çok sıkıldım yaa
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hala sıkılıyorum:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt