akr@p
Üye
Millet buraya bi göz atın
arkadaşlar corby 2 (gt-s3850) yeni aldım ve dedim ki yeni bişeyler yükleyim telime bi kaç tane widget indirdim MAXİCEP forumdan ama fotograflarda göründügü gibi widget ler da istedigim verimi alamadım
uyum sorunundan mıdır yoksa yüklerken bi hatamı yaptım yada bi ayardan dolayımı uyum saglamadı bilmiyorum bi kaç tane oyun yükledim onlarda yarım ekran acılıyo ne yapmam lazım yardımlarınızı bekliyorum SAYIN MAXİCEP kullanıları
MAXİCEP TŞKLR ...



Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ne yapmam lazım !!!!!!
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
[/URL] arkadaşlar corby 2 (gt-s3850) yeni aldım ve dedim ki yeni bişeyler yükleyim telime bi kaç tane widget indirdim MAXİCEP forumdan ama fotograflarda göründügü gibi widget ler da istedigim verimi alamadım
uyum sorunundan mıdır yoksa yüklerken bi hatamı yaptım yada bi ayardan dolayımı uyum saglamadı bilmiyorum bi kaç tane oyun yükledim onlarda yarım ekran acılıyo ne yapmam lazım yardımlarınızı bekliyorum SAYIN MAXİCEP kullanıları
MAXİCEP TŞKLR ...








