Millet buraya bi göz atın

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

akr@p

Üye
    Konu Sahibi
Millet buraya bi göz atın
ne yapmam lazım !!!!!! [/URL]
arkadaşlar corby 2 (gt-s3850) yeni aldım ve dedim ki yeni bişeyler yükleyim telime bi kaç tane widget indirdim MAXİCEP forumdan ama fotograflarda göründügü gibi widget ler da istedigim verimi alamadım
uyum sorunundan mıdır yoksa yüklerken bi hatamı yaptım yada bi ayardan dolayımı uyum saglamadı bilmiyorum bi kaç tane oyun yükledim onlarda yarım ekran acılıyo ne yapmam lazım yardımlarınızı bekliyorum SAYIN MAXİCEP kullanıları

MAXİCEP TŞKLR ... :alkis:alkis:alkis:alkis:alkis
 


.BlueTR

.BlueTR

Üye
Tuhaf bi sorun:hmmm
bişey sorcam ekran görüntülerini nasıl aldın:D
 
erdemanil06

erdemanil06

Üye
format at büyük ihtimal düzelir (*#2767*3855#)
 

akr@p

Üye
    Konu Sahibi
USTA FORMATLA ALAKASI YOK TELİ SIFIR ALDIM WİDGET LERİ YÜKLEDİM FOTOLARDAKİ GİBİ OLUYO :s
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt