Haber Microsoft, Windows 9 ile yeniden doğacak

    Konu Sahibi
Microsoft, Windows 9 ile yeniden doğacak
Microsoft'un Windows işletim sistemi senelerdir aynı kaynak kodu üzerinden devam ettiriliyor. Windows işletim sisteminin daha akıcı ve modern olmak için bu kaynak kodlarının değişmesi gerektiğinin çok sık konuşulmaya başlandığı bu günlerde, Microsoft işe el atmış gibi gözüküyor...
Yayınlanan yeni iş ilanına göre Microsoft, işletim sisteminin kaynak kodlarını güncellemek için kolları çoktan sıvamış. İş ilanında, üst düzey kullanıcı arayüzü deneyiminden bahsediliyor. Hatta iş ilanında "Çalıştığınız projeyi anneniz bile basitçe anlayabilmeli" gibi bir cümle de yer alıyor. Bu cümleden, Microsoft'un çok basit ve çok kullanışlı bir işletim sisteminin temellerini attığı anlaşılıyor.
İlanda şu cümleler dikkat çekiyor: "Ekipteki bir geliştirici olarak sizin yüksek kaliteli mimariyi, Windows'un yüksek seviye kullanıcı arayüzüne entegre etme sorumluluğunuz bulunuyor. Aynı zamanda yaratacağınız ürün hakkında kritik kararlar verebilmelisiniz. Kullanıcı arayüzünde eski kaynak kodlarını XAML olarak güncellemeli / değiştirmelisiniz. Kullanıcı arayüzünün ne kadar kullanılabilir ve stabil olduğuna kendiniz karar vereceksiniz."
Microsoft'un eski yazılım mühendisleri ve bağımsız yazılımcılar, bu ilandan sonra, şirketin Win32 klasörünün içinde bulunan kodları değiştireceğini düşünüyorlar. Geçtiğimiz günlerde Windows 9 hakkında dedikodular yayılmaya başlamıştı. Microsoft'un bu işe alımında Windows 9'da çalışmak üzere geliştiriciler aradığı da bir başka söylenti. Windows 9'un 2015 senesi içinde satışa çıkacağı konuşuluyor.
 
Tepkiler: biltek, UpOneTR, The Shadow ve 3 diğerleri
o zaman windows phone 9 da öyle olur
 
8 den sonra erken çıkarmışlar ama olsun inşallah exe dosyalarını açar ve işlemcisi x86 TABANLIDIR
 

ByKatre

Üye
İyi olur aslında
 
Tepkiler: İnternettin HOCA

fk555897

Üye
Windows 8'i beğenmedim. İnşAllah 9 güzel olur.
 
Geriye geliyor gibi hatta gerisi süper Wm de android gibi sistem serbestti
 

ByKatre

Üye
açık kodlu olur mu acaba
 
Ben Ediyorum Windows 8 Hezimetinden SOnra Nasıl Bir Sİstem Çıkacak Acaba. Windows 8 Kötü Demiyorum Ama İNsanlar Başlat Kalktı Diye Bi Celallendi Satışlar DÜştü
Bir ara geldi sonra niye gitti anlamadım neyin kafasını yaşıyor bu mc? phonelara fazla taktı kafayı pc cephesini unuttu
 

ByKatre

Üye
Bir ara geldi sonra niye gitti anlamadım neyin kafasını yaşıyor bu mc? phonelara fazla taktı kafayı pc cephesini unuttu
Aslında Windows 8, Windows 7 ye Bin Basan Özellikleri İle Geldi Ama İnsanlar Yok metro İmiş, Yok Başlat Gitmiş. Diye Almadı. Tek Sıkıntım O Windows 8 Uygulamalarına Bir Optimizasyon yapılmalı. Gecikme Oluyo Adamı Pert Ediyo. Onları Beklemek
 
Metro ismide kaldırıldı modernMİŞ adı :P
 
Harbiden Windows 7 kurduğumda kaplumbağa gibi olmuştu pc 8.1 baya farkettiriyor.