Microsoft Ve Bill Gates

  • 3 Ekim 2013
  • 679 Okunma
  • 10 Cevap

  1. microsofta yeni gelecek ceo için arayışlar sürerken gelicek olan kişinin yeni fikir ve düşüncelerine engel olabilecegi düşünülerek (üç yatırımcının istekleri ) bill gates'ın başkanlık görevi bırakması istenebilir ancak yönetim kurulunun bu isteğe kulak asıcağı gözükmüyor gibi
     


    Yazan: 4MaGuS
  2. 2. Jobs vakası :D Gates i kovsunlar o yeni şirket açsın microsoft a kafa tutsun :bira2:
     

  3. Bizimde işimize gelir işte gelişcez diye bir birileri ile yarışırlar :heyo:
     
    OozyStaw bunu beğendi.
  4. Bill Gates kurucu onu nasıl kovabilirler ki
     
  5. beyler içtiğinizden bana da yollayın:icelim:
     
  6. şuan bill gates microsofun başkanı diye gözüküyor
    şuan bill gates microsofun başkanı olarak görev yapmakta ancak yönetim kurulu buna müdahale edebildigini için zaten böyle bir yorum yapılmış ancak böyle birşey olabilirmi orası ayrı ama yapılırsa eğer bence sadece yatırımcı olarak bill gates geçe bilir yönetimden söz hakkı alınır bu binevi büyük firmalarda patronun sözü degilde fabrikanın ortak kararı geçer gibi bir şey
     
  7. Bill Gates şirketin kurucu ortağı ve şu anda şirketin yönetim kurulu başkanı. Şirkette %4.8 civarında bir hissesi var ve şirket iç tüzüğü gereğince her yıl hisselerinin %5"lik bir bolumunu satması gerekiyor. Yönetim kurulu üyeleri yeterli oy çokluğunu bulabilirlerse başkanı yönetimden uzaklaştırabilirler. Tabi 20 kişilik yönetim kurulunda 3 kişinin gerçekleştirmeye çalıştığı bu oluşum ne kadar başarılı olur tartışılır.
     
  8. Haha komik, bizim ülkede düşündüm bi an.
    "Usta ben seni işten kovuyorum". "Has... ulan sen çıraksın nası kovcan beni zibidi. Git şurdan bana 10 numara anahtarı kap gel". "Ama usta mikrosop çalışanı patronunu kovabiliyomuş". "Leeennn yürü anahtarı getir". "Taam Usta yaaa".:haha:
     
    zaferozkan ve OttomaN TigeR bunu beğendi.
  9. :naughty:
     
  10. Twitterdan yazayimmi Bill Gates'e "Usta seni oyuna getirecekler, tahtin sallaniyor dikkat et!" Diye :D
     
  11. :) adam direk haber vermede kalpten falan gitmesin alıştıra alıştıra
     
Yüklüyor...
19/11/2018 - 05:45