Microsoft: SP3'ü yüklemeyin

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Microsoft: SP3'ü yüklemeyin
Microsoft RMS ile uyumsuzluk sorunlarından dolayı XP SP3 ve Vista SP1'i yükletmiyor!



Technet forumlarında Microsoft'un bu tür yayınlardan sorumlu yöneticisi Chris Keroack'ın yaptığı açıklamaya göre Microsoft hem Windows XP SP3 hem de Windows Vista Service Pack 1'de RMS sistemi ile ilgili bir problem buldu ve bu sistemi kullanan Windows'lara Sp3 yüklenmeyecek.

Paketlerde uyumsuzluk sorunları giderilip download tekrar açılacak. Ancak herhangi bir tarih verilmedi.

Problemin Microsoft Dynamics Retail Management System (RMS) ile servis paketleri arasındaki uyumsuzluktan kaynaklandığı belirtiliyor. Windows XP Sp3 sadece bu sistemi kullanan Windows XP'lere yüklenmeyecek. Diğer sistemlerde ise bir sorun bulunmuyor.
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Microsoft ve "sorun" gitgide bütünleşiyor.
 

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Sorun Sorun Sorun Hanqi Soruna Cözüm BuLacaZ?
 
microsoft abarttı artık bu kadar sık sorun çıkarılmaz yha
 
uyardıgın için teşekkürler haber güzel
 
Ulan Bişeyide Hatasız Yapın Be Bıktık Usandık Her Zaman Bu Oluyor Yok Güvenlik Açığıymış Yok Uyumsuzlukmuş Hata Yapmak Için Mi Bu Kadar Para Istiyor Bu Adamlar Sattıkları ürünlere
 

xkadir61

Üye
ben yükledim ama xp'ye. kaldırmalımıyım sizce.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...