[Microsoft] Microsoft Apps v1.00(4809) Nokia Belle Signed

    Konu Sahibi
[Microsoft] Microsoft Apps v1.00(4809) Nokia Belle Signed
arkadaslar microsoft uygulamaları buyrun daha yeni çıktı
 
Tepkiler: fenker, İncİnat, DenizhaNq ve 1 kişi daha

serecans

Üye
teşekkürler
 
Tepkiler: polluxea♪

noss_bar

Emekli Yönetici
iyi güzel kardeşim paylaşmıssın ok de nedir bu bi açıklasaydın bari deney mi yapıyorsunuz anlamıyorum ki ki uygulama paylaşmanın yeri burası mıdır bin başı olmuşsun hala nerde ne paylaşacağını öğrenememişsin site yöneticileri lütfen gerekli işlemleri başlatınız...
 

valent

Üye
 
Tepkiler: polluxea♪
    Konu Sahibi
dostum uygulamanın adı herseyi anlatyo zaten neyini acıklıycam anlamadım ?? bilen adam direk indirip tesekkür ediyo gördügün gibi...uygulamamız microsoftun symbian'a entegre ettigi klasik microsoft ofis uygulamalarıdır.....yeni çıkan uygulamalar ilk elden bu bölümden paylasılıp sonradan mod'lar tarafndan bölümlerine tasınırlar cünkü en cok ziyaret edilen sayfa bu sayfadır o yüzden ilk elden burdan paylasyoruz.direktif vermene gerek yok burda herkes neyi nasıl yapcagını gayet iyi biliyo zaten sen yorulma

----------Eklendi @ 21:49:46 ---------- Yazıldı @ 21:49:16 ----------

rica ederim dostum
 
Tepkiler: moderatör2475 ve salihk
paylaşım için teşekkürler de ben bunu bi kaç saat önce n8fanclubta ilk paylaşıldığında indirdim yüklerken yükleme hatası alıyorum sürekli.
diğeri de yükleniyor diyo ama donuyo.bir türlü kuramadım.
kuran arkadaşlar memnun mu uygulamalardan?
 
Tepkiler: polluxea♪
    Konu Sahibi
dostum rica ederim...arsivden 2 tane sis dosyası cıkcak ikisinide kurcaksın sorun olmaz o zaman
 
polluxea♪;4280923' Alıntı:
dostum rica ederim...arsivden 2 tane sis dosyası cıkcak ikisinide kurcaksın sorun olmaz o zaman

evet de dostum dediğim gibi birisi yükleme hatası diyor diğeri de yüklerken donuyor.kurtuluş belle 0609 kullanıyorum
 
amacın ne ? .@ bu kadar işgüzar olmayın be kardeşim..
 
Tepkiler: polluxea♪
Yarın deneyeceğim Teşekkürler. polluxea hangi cfw yi kullanıyorsun? çalıştırdı mı?
 
Tepkiler: polluxea♪

dücane

Üye
Bende yükledim, ikiside yüklendi, sorun yok, calismiyor ve donuyor diyen arkadaslar, programi yüklemek icin tiklayinca iki dakikalik bir donma oluyor ama dokunmayin sonradan kendisi yüklemeye basliyor, uyumlu degil yazisinida aldiris etmeden devama tiklayip yükledim,yükleme baya bir sürdü ama simdi ikiside yüklü, ama daha denemedim,sadece yeni hir widget in olustugunu gördüm ana ekranda,sonra denerim...
 
Tepkiler: Esendağlı
symbiayan anna yüklenmiyor telefonda hackli
 
paylaşım için teşekkür ederim yüklenseydi keyfini çıkarırdık sanırım, yaklaşık yarım saat yükleniyor modunda kaldı ve tel tamamen dondu, kapatıp tekrar açtım tekrar denedim ama sonuç aynı
 

_ardaa

Üye
Anna uyumlu değil bende de yüklenmiyor hiçbiri zaten dosya adında da Belle diye yazıyor yinede şansımızı denedik 1 aya kalmaz bizde belle'li oluruz nasılsa.
 
Repack edip belle'de çalıştırılabilir sanırım hemen deniyorum