Kedi Yavrusu
Üye
Microsoft Flash player'i geri itti, bu da demek oluyor ki...
yakında çoğu site html5'e geçecek. Çünkü windows 8'de ve ie10'da flash player kullanmadı. Sadece windows mu var diyenler için, Apple'ın da flash player'i ittiğini söylemeliyim.
Nedeni bilinmez ama, bu demek oluyor ki siteler yakında html5'e dönebilir, biz de rahat ederiz.
Nedeni bilinmez ama, bu demek oluyor ki siteler yakında html5'e dönebilir, biz de rahat ederiz.





