►metro revision topbar

    Konu Sahibi
►metro revision topbar


c/data/belle topbar dizinine atıp programdan tema olarak seçin ve programdan çıkış yapıp tekrar girin tamamdır

iyi günlerde kullanın..

para pul istemez bi beğen tuşuna basmanız ve teşekkür yeterli..


arkadaşlar belle topbar 2.1 proğramınıda eklentiden indirebilirsiniz


[program ipuçları]

*arkadaslar programdan her tema şeçiminde telefona restart çekmenize gerek yok programdan komple çıkıp girin değişecektir.

*programda istisnalar bölümünden topbarın çıkmasını istemediğiniz uygulamaları oyunları vs secebilirsiniz.

*c/data/belle topbar yolundaki topbar skin klasörlerinin icerisinde .txt dosyası bulunmaktadır x-plore ile düzenleden açıp programdaki saat formatını saat yazı rengini vs değistirebilirsiniz

ve atacan kardeşimizin bir diger hatırlatması;
sensör kullanımında Telefonun ön sensörüne 1 kere dokunuldumu panelin aktifliği gider, bi kere daha telefonun ön paneldeki sensöre dokunuldumu tekrar aktif olur
kendine teşekkür ederim

[program kurulumu]

*avkon.dll yi c/sys/bin yoluna atın.

*belle topbar 2.1 programını kurun.

*otomatik başlata alıp telefona restart atınız tamamdır.

 
Tepkiler: By Kavak, Qraf_ZAMAN, Silinen Üye 440290 ve 6 diğerleri

M. tAHA

Üye
eline sağlık çok güzel

- - - Eklendi - - -

bir de bişey merak ediyorum. Malum bizim telefonların dokunmatiği pek iyi sayılmaz. en üsten aşagı sürükleme zor oluyor 7-8 defa yapyorum anca acaba o bölgeyi biraz kalınlaştırmak mümkün mü
 
beyler ben anlamadım nasil yapılıyo attım c/data içine tema felan onları anlamadım
 

lazye

Üye
kardşm snde belle topbar yüklü mü ?
 
Tepkiler: M. tAHA
    Konu Sahibi
Teşekkürler kardeşim.

rica ederim dostum


- - - Eklendi - - -


rica ederim


- - - Eklendi - - -


kardeşim ben onu düşünerek
.mif'i parçaladım ve inkspace mi ne o programla editledim ama tam stabil olmadı çalısmalarım sürüyo adam akıllı yaparsam piyasaya sürecem


- - - Eklendi - - -

beyler ben anlamadım nasil yapılıyo attım c/data içine tema felan onları anlamadım

bu skin'i kullanman icin belle topbar 2.1 proğramını kurman gerekir eklendi indirebilirsin..
Programı kur sonra üsteki skin dosyasını klasör olarak istenilen yere at ve programdan seç tamamdır
 
Tepkiler: M. tAHA

ogzhnoTr

Üye
Senin yaptığın cfwde Wi-Fi yerine Mobil Veri yazıyor. Neyse özetliyim 5230'a olurmu bu
 

M. tAHA

Üye
ben yaptıysam sende yaparsın
 

mc.a

Üye
Hocam hızlı yazma modunun avkon ile bunun avkon birleştirebilirmiyiz ?
Veya bu konuda bilgi sahibi olan varmı ?
 
    Konu Sahibi

önemli değil


- - - Eklendi - - -

Senin yaptığın cfwde Wi-Fi yerine Mobil Veri yazıyor. Neyse özetliyim 5230'a olurmu bu

dene belki olur olursa haber verirsin öğreniriz hem


- - - Eklendi - - -

ben yaptıysam sende yaparsın

o nasıl söz taha sen zeki bi kardeşimizsin.


- - - Eklendi - - -

Hocam hızlı yazma modunun avkon ile bunun avkon birleştirebilirmiyiz ?
Veya bu konuda bilgi sahibi olan varmı ?

hızlı yazma avkonudamı sys/bin.e atılıyor
 

mc.a

Üye
Evet aynı yere atınca çakışıyor. 2 sini düzenleyip birleştirme gibi birşey mümkün mü ?
 

M. tAHA

Üye
ben iptal etmek istedim fakat avkon dosyasını silemedim nasıl yapacam

- - - Eklendi - - -

avkonun ismini dfeğiştirdim oldu. ama hala orda dosyası duruyo
 

mc.a

Üye
ben iptal etmek istedim fakat avkon dosyasını silemedim nasıl yapacam

- - - Eklendi - - -

avkonun ismini dfeğiştirdim oldu. ama hala orda dosyası duruyo

c2z yamasını aktif ederek silebilirsin