Sonunda doğru yolu bularak rapi bıraktı ve metal dinlemey başladı aslanım benim bee![]()
![]()

Avatarındaki tipe bakar mısınShagrath bile daha sıcak kanlı
![]()
Avatarındaki tipe bakar mısınShagrath bile daha sıcak kanlı
![]()

yada marilyn manson

yada marilyn manson![]()


sago metalci olsa anca bırakır repi
tanıdığımdan değil tahmin ediorum sadece
- - - Eklendi - - -
edit: sago metalci olsa metin anca bırakır repi demek istedim..

adamsin...ne dinliyon?
green day
soad ı sevmem benkoyver onu slayer,slipknot,children of bodoms,systen of down,iron maiden felan dinle...

soad ı sevmem ben![]()
system of a down
system of a down
