N0Sman
Üye
messenger a kişi ekleme sorunu
arkadaşlar öncelikle merhaba .. konuyu açıcak yer bulamadığım için sonunda buraya açmaya kadar verdim ve sorum şu arkadaşlar.
Gmail adresimi hotmaile kayıt ettirmiştim o şekilde msn adresi gibi kullanıyordum. Şimdi telefondan nimbuzz dan felan msn kişilerimi eklicem live ide kabul etmiyor gmail adresimi google talk a ekledigimde de sadece 3-5 kişi benim gibi gmailini msn olarak kullananlar çıkıyor karşıma ne yapmam lazım önerisi olan veya başına gelip düzelten varmı acaba yardımlar için şimdiden teşekkürler..
Gmail adresimi hotmaile kayıt ettirmiştim o şekilde msn adresi gibi kullanıyordum. Şimdi telefondan nimbuzz dan felan msn kişilerimi eklicem live ide kabul etmiyor gmail adresimi google talk a ekledigimde de sadece 3-5 kişi benim gibi gmailini msn olarak kullananlar çıkıyor karşıma ne yapmam lazım önerisi olan veya başına gelip düzelten varmı acaba yardımlar için şimdiden teşekkürler..
