Meslek bulalım :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Olsun ya sık sık alışıyon
arkandan konuşan güzel bi kızsa bana yolla ben sıkayım
konu dağıldı mimarlık dışında bi meslek arıyoruz ismail arkadaşıma 18 yaşında trabzonlu bütün yarışmacılara şans diliyor
 

man20

Üye
yuhh ismail ne yapmışsın sen yaaa makine mühendisliği düşünebilirsin hem imza yetkisi filan da var. hayatım boyunca yapamicağım bi puan yapmışsın şu an çok kıskandım seni
 

CABBAR

Üye
Yapabilirim dersen Endüstir mühendisliği Okuması en kolay bitirmesi en zor bölüm Bİ hocam öyle demişti
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
pfff çalışkanlar hep böle der bu şeye benzio: ''bende sizin gibiyim'' ayakları

EstağfurlUllah bunu ben değil dersanedekiler, ailem ve okuldakiler dedi
Bende inandım
çünkü normal denemelerde 28 kiilik sınıfımda ilk 20 ye giremiodum
 

__xXx__

Üye
kardeş kızma da sen ne istediğini tam olarak bilmiyorsun bu durumda başkasının sana ne gibi faydası olur ki yüksek puan yapmak değil hedefe koşmak önemli
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
kardeş kızma da sen ne istediğini tam olarak bilmiyorsun bu durumda başkasının sana ne gibi faydası olur ki yüksek puan yapmak değil hedefe koşmak önemli

Yok kızmam. Aynen dediğin gibi. O yüzden açtım zaten konuyu
 
bence o puanı bana ver, seneye lazım olur
 

__xXx__

Üye


Öyle bişey olsa lazım olmayını tabii verirdim


- - - Eklendi - - -



Aslında diş hekimliği çok istiyodum ama malesef tutmuyo
O yüzden burda yeni şeyler duymaya çalışıyom

eczacılık düşünür müsün tutuyor mu tam bilmiyorum ama yada mimarlık
 
Aslında diş hekimliği çok istiyodum ama malesef tutmuyo
O yüzden burda yeni şeyler duymaya çalışıyom [/B][/SIZE][/COLOR][/QUOTE]

Ya kardesim kusura bakma ama sen bizim sozumunu neden dikkate aliyorsun deli misin.Simdi sen bu isi tek basina yapacaksin .ki dusun yapabileceklerini ona gore karar ver simdi bizler sana bir tane meslek soyleriz sonra pisman olursun sonrada bize beddua edersin ne bilecez yani sana ben camdan atla desem atlican mi yooo atlamican eee o zaman .kendin kararin ama sunu bilki ben senin isine karismiyorun sadece dusuncelerimi paylasiyorum..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...