ismail
Üye
-
Konu Sahibi
-
ben o kadar intikamcı değilim
konu dağıldı
Olsun ya sık sık alışıyon
arkandan konuşan güzel bi kızsa bana yolla ben sıkayım
yuhh ismail ne yapmışsın sen yaaamakine mühendisliği düşünebilirsin hem imza yetkisi filan da var. hayatım boyunca yapamicağım bi puan yapmışsın şu an çok kıskandım seni
Mak.Müh.
tatlım sen bu puanları yaptıysan makine mühendisliğini okurken hiç zorlanmazsın.Teşekkür ederimmakine mühendisliği zor değil mi yaa?
tatlım sen bu puanları yaptıysan makine mühendisliğini okurken hiç zorlanmazsın.
Yapabilirim dersen Endüstir mühendisliğiOkuması en kolay bitirmesi en zor bölüm Bİ hocam öyle demişti
pfff çalışkanlar hep böle derBenim bu puanları almam biraz şans yardımı ile oldu
pfff çalışkanlar hep böle derbu şeye benzio: ''bende sizin gibiyim'' ayakları
hmmm
EstağfurlUllah bunu ben değil dersanedekiler, ailem ve okuldakiler dedi
Bende inandım
çünkü normal denemelerde 28 kiilik sınıfımda ilk 20 ye giremiodum
hmmmkopyamı çektin doruyu söle
pfff çalışkanlar hep böle derbu şeye benzio: ''bende sizin gibiyim'' ayakları
kardeş kızma da sen ne istediğini tam olarak bilmiyorsun bu durumda başkasının sana ne gibi faydası olur ki yüksek puan yapmak değil hedefe koşmak önemli
Yok kızmam. Aynen dediğin gibi. O yüzden açtım zaten konuyu
bence o puanı bana ver, seneye lazım olur
bence o puanı bana ver, seneye lazım olur
peki hangi mesleği yaparsan mutlu olurum dersin
Öyle bişey olsa lazım olmayını tabii verirdim
- - - Eklendi - - -
Aslında diş hekimliği çok istiyodum ama malesef tutmuyo
O yüzden burda yeni şeyler duymaya çalışıyom
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?