Mesajlardaki 'Smiley' Dengesizliği S60v5

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
PureFood

PureFood

Üye
    Konu Sahibi
Hadi bugün koycan :D
 


ahmetc503

Yazı tipini değiştirdim denedim olmuyor demekki Nokia böyle çıkarmış ama gerçekten küçük yav C5-03 kullanan 'Patron' var onda da öyleydi.
yazı tipi nası değiştirdin yaa bi türlü doğru düzgün bişi bulamadım bide nerden değiştiriliyo
 
PureFood

PureFood

Üye
    Konu Sahibi
Bi flip font var hacı

bide

telefonu depolama modunda bağla
gir içine pcden
e/resource/fonts klasörü içine yazı tipini yapıştırıp teli kapat açıacksın
 

ahmetc503

reseource die bi klasor yok kartta
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
PureFood

PureFood

Üye
    Konu Sahibi
O zaman kendin oluşturacaksın yazı tipin var mı elinde sorun değil kendin oluştur bende de yoktu
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Maxipda bölümünde flipfont var 35 tane de yazı tipi var. Bi tane yazı tipi önereyim zemestro italic gayet güzel
 
HackerCelik

HackerCelik

Üye
Nokia bu bişeyide ilk seferde düzgün yapsa şaşarım :ehe
 
PureFood

PureFood

Üye
    Konu Sahibi
Hacı sen şu smiley resimlerini koy yav merak ettim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt