neyi 7
hayır sarı yiyorsun yer sarı değilYer mi sarı?
Sarıyer daha ii

yeni mi örendim şapşik ne zamandır öyle zaten.boykot!.
@DarkredBlue61Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
ben hep biliyodumyeni mi örendim şapşik ne zamandır öyle zaten.
aferin şu geçen ki konularda adam yazmam işe yaramış yaanı olmuşsun böyle devam keben hep biliyodum
herkeş öğrensin diye attım
şu geçen ki konularda adam yazmam işe yaramış yaanı olmuşsun böyle
adamsın tabisi şaka yaptık
kimse adamlığımı sorgulayamaz
polis bile
işte o kadar
adamın hasıyımadamsın tabisi şaka yaptık
tamam çokta abartmayalım sonra gazını almakla uğraşıyoruzadamın hasıyım
rokete kafa atacak
yürek çoğu insanda yoktur
ama bende var
o kadar çok gaz var kitamam çokta abartmayalım sonra gazını almakla uğraşıyoruz
başgentimizo kadar çok gaz var ki
çorum ilinin 1 günlük
ihtiyacını karşılar
angara değilmiydibaşgentimiz
geç oldu ama olsun bakalımangara değilmiydi
ha gönüllerin başgenti
tamam tamam
anladım
aaaaa salladım tuttugeç oldu ama olsun bakalım
