Mesaj

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Adam işsiz ağbi
15 gündür işsizim.
Evde yatıyorum.
Vereceğiniz Sadakaları kabul edebilirim.
Atim mi ibanımı
 
Tepkiler: 0sıfırcı ve DarkredBlue61

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Coca cola içiyomuyuz
Beyler bayanlar
 
Tepkiler: 0sıfırcı

Baydırman

Moderator
Yok zaten parası verilmiş kolayı alıp döküyoruz daha sevap
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
O zaman yap
 
Tepkiler: 0sıfırcı
meysu kola içiyorum kola içmezdim normalde ama portakallısıda eyi gibi. asidi çabuk bitiyor. 23 tl mı neydi 25 oldu şimdi 27 tl olmuş. torku no onu bitirdiler ah ah
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Sarıyer kola kooperatif de satılıyo alıp içip deniyek bakalım tadı nasıl
 
Tepkiler: 0sıfırcı ve DarkredBlue61
Sarıyer kola kooperatif de satılıyo alıp içip deniyek bakalım tadı nasıl
meysu bence daha iyi. gimatta gimat gross da sarıyer olması lazım diye biliyorum yada nevvgrostamıydı neydi ama meysu daha iyi kesinlikle. sarı kulası idare eder. torku dan sonra meysu dan devam gibi. aslında torku şu sıra geri çıkartsa yine alırım ama bilemiyorum neden çıkartmıyorsa
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Baydırman

Moderator
Sarıyer her yerde var ama meh
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
sarıyer her yerde yok sadece istanbulda var diye biliyorum gittim mi onuda bilmiyorum belki geçmişimdir
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Baydırman

Moderator
7
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978