'' Merak ettikleriniz ''

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Symbianizm

Symbianizm

Üye
Dikkat edin yazdığım her şeyin bir anlamı var
 


ismail010

Üye
ben anlayamıyom o zaman somuru:
 
Symbianizm

Symbianizm

Üye
t9 ile basaraK yazdığım şeyleri t9'u kapatıp yazıyorum
 

ismail010

Üye
ben o zaman gene anlayamam klavyeli telefonum somuru:
 

Hasan

Üye
ubmbm
 
Symbianizm

Symbianizm

Üye
geldiğinde haber ver
 

Hasan

Üye
tamam
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Geldim.
 
Symbianizm

Symbianizm

Üye
size demedim :D
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Ortaya attın :ehe
 
TheComet

TheComet

Üye
:tşk:
 
Symbianizm

Symbianizm

Üye
vaz geçtim
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
(Millet çullanın) bende...
 
Symbianizm

Symbianizm

Üye
Kendimi buradan süresiz banlasam mi ki :s. Hadi oylama yapalım.

---------- Eklendi @ 21:04:10 ---------- Yazıldı @ 20:54:24 ----------

tamam karar verilmiştir süresiz banlıyorum kendimi. Şimdi bu nick açılınca da yüzde 99.5 diğeri var sırada
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Süresiz balla kendini :D
 
Symbianizm

Symbianizm

Üye
insanların yapamayacağımi sandıkları ilk şey bu değil :) ve ban
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Elini kana bulama
 
Symbianizm

Symbianizm

Üye
bu arada neden en fazla 3 ay var? Ben süresiz ban istiyorum

---------- Eklendi @ 21:15:50 ---------- Yazıldı @ 21:14:05 ----------

atmam 3 ay. Tam istiyorum
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Tam için kırk fırın ekmen yemen lazım
 

ismail010

Üye
yapma abi kıyma kendine :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt