yani işte seçim ekranı gelmiyor kardeşim garip birşey oldu. alt bara olmadığı halde hoparlör simgesi geldi çalışmayan yanında menü olduğunu anladığım tuş geldi soluk renk aktif olmayan. Normalde en solda geri ortada arama en sağda seçenek olurdu. Ana ekrran görünmüyo saat ve widget gelmedi. Menüyede girmiyor. Açıp kapatabiliyorum ve profil seçilen menü geliyor tek. Pc suite modunu sorardı normalde takınca işte şimdi sormuyor. Ancak kapatınca algılıyor telefonu o da dosya modunda kardeşim.
evet gider hattını ve hafıza kartını çıkartman gerekir
Nokia 500 üzerindeki donanım tuşlarını kullanarak telefonunuzu fabrika ayarlarına sıfırlayabilirsiniz.
1. Telefonunuzu kapattıktan sonra
bataryayı çıkarıp biraz bekledikten sonra
geri takın.
2. Telefonunuz kapalı durumda iken Arama Tuşu (Yeşil Tuş) + Ses Açma Tuşu + Kilit
Tuşu basılı tutarken Power (Güç Tuşu) basın. Telefon açıldıktan sonra Power tuşunu bırakın. Diğerlerini basılı tutun.
evet gider hattını ve hafıza kartını çıkartman gerekir
Nokia 500 üzerindeki donanım tuşlarını kullanarak telefonunuzu fabrika ayarlarına sıfırlayabilirsiniz.
1. Telefonunuzu kapattıktan sonra
bataryayı çıkarıp biraz bekledikten sonra
geri takın.
2. Telefonunuz kapalı durumda iken Arama Tuşu (Yeşil Tuş) + Ses Açma Tuşu + Kilit
Tuşu basılı tutarken Power (Güç Tuşu) basın. Telefon açıldıktan sonra Power tuşunu bırakın. Diğerlerini basılı tutun.
şöyle bir sorun var. Telefonun aksilik ses açma tuşu bozuktu. Ses kısma çalışıyor. O yüzden atamadım. Tuş takımı gelmediği için rakamlada yazamadım. Nokia suite den orjinal fw yüklemek içinde suite moduna geçmiyor. Tel kapalı iken phoneix ile cfw atsam olur mu bu ?
şöyle bir sorun var. Telefonun aksilik ses açma tuşu bozuktu. Ses kısma çalışıyor. O yüzden atamadım. Tuş takımı gelmediği için rakamlada yazamadım. Nokia suite den orjinal fw yüklemek içinde suite moduna geçmiyor. Tel kapalı iken phoneix ile cfw atsam olur mu bu ?
bu eksik dosya nereden bulunabilir? Cfw dosyalarını tam attığımdan eminim
asigsasi kardeşim tavsiye ve uğraşların için teşekkür ederim. Sorun çözüldü. O eksik dosyayı
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
adresinden indirdim. Dosya adının başındaki fazlalıkları sildim. RM-750 ile başlaması gerekiyordu. Evolvs cfw si yüklendi çok şükür. Fp2 4*5 menüyü refrreshe atmamayı acı şekilde görmüş oldum. Saygılarımla.