MaxiSatranç Turnuvası - Katılım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
MaxiSatranç Turnuvası - Katılım
Satranç Seven Arkadaşlar İçin Mükemmel Bir Turnuva



Kurallar

-En fazla 16 Üye Alınacaktır
-Oyunlar Mynet Üzerinden Oynanacaktır(İstek Üzerine Daha İyi Bir Site Varsa Olabilir)
-En Az 50 Mesaja Sahip Olmak
-Yönetim Katılabilir


| Eşleşmeler | Maç Tarihleri |

-Katılım Bittikten Hemen Sonra Tarafımdan Eşleşmeler Belirlenecektir
-Maç Zamanını Belirli Bir Süre İçinde Katılımcı Arkadaşlar Rakipleriyle Belirleyecekler



>>Katılım<<

1-^^Positive^^
2-Oguzc@N
3-FinalDestinatioN
4-MaxiHipHopLife
5-ylmz.fatih
6-satranç

7-ALPARS&#8482;
8-©The_Gespenst©
9-Rambo_FT
10-GREENxEYES
11-
12-


 
Tepkiler: Tuba.Erva

ChavRash

Emekli Yönetici
Beyninize kuvvet, hadi bakalım.
 
Abi ben katılmak istiyorum....
Birde saat kaçta yapacağız maçları ???
Mesela hafta sonu olursa süper olur...
 
    Konu Sahibi
beni al santrançda iyi sayılırım

Eklendi

Abi ben katılmak istiyorum....
Birde saat kaçta yapacağız maçları ???
Mesela hafta sonu olursa süper olur...

Oynuyacakları zamanı oyuncu ile rakibi belirleyecek...Katılım bitsin yeni konu açıldığı zaman anlarsın
Listeye eklendi...


Katılmayı düşünüyorum ama önümüzdeki hafta daha yoğun olacağım ama bakalım.

Yarışmayı forum anasayfasında aktiviteler bölümünde duyurdum.


Tamam abi teşekkürler
 

'Patron

Üye
Yaz yaz yaz benı Satranç hocamı yenmiş adamım
 
Tepkiler: sawyer32

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Hiç anlamam
Size kolay gelsin.
 
Yaz beni adamım yıllar sonra bir daha oynayayım
 
bende oynamak istiyorum.. il birinciliklerim war..
 
basarılar
 
Tepkiler: ^^Positive^^
yaz benide.
Uzun zamandır oynamıyorum zaten.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...