One x+ adreno derken sadece one x lte amerikada qualcomm kullandı normal one c ve one x+ tegra 3 kullaniyor(tegra 3+ da değil) birinde ap33 işlemci digerinde ap37 var
hünkârım bir sorum olucak. Bildiğim kadarıyla broadcomm gpular kendi içlerinde ram barındırıyor ve bu yüzden cpu ile ram paylaşımı yapmıyorlar. Peki bu şekilde içinde ram olan başka gpular yok mu örneğin mali&adreno gibi gpular kendi ramlerini mi kullanıyor yoksa sistem ram'ini mi paylaşıyorlar.