MaxiRehber - Mobil GPUlar

    Konu Sahibi
problem ne anlamadim ama
one x+ : adreno
one x : geforce ulp(tegra)
 

Uruloki

Üye
One x+ adreno derken sadece one x lte amerikada qualcomm kullandı normal one c ve one x+ tegra 3 kullaniyor(tegra 3+ da değil) birinde ap33 işlemci digerinde ap37 var
 
    Konu Sahibi
adreno 320li olan htcyi diyorum.x+ olmasi lazim.

- - - Eklendi - - -

adreno 320li olan htcyi diyorum.x+ olmasi lazim.
 

aykan59

Üye
yararlı bir konu olmuş teşekkürler
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
hünkârım bir sorum olucak. Bildiğim kadarıyla broadcomm gpular kendi içlerinde ram barındırıyor ve bu yüzden cpu ile ram paylaşımı yapmıyorlar. Peki bu şekilde içinde ram olan başka gpular yok mu örneğin mali&adreno gibi gpular kendi ramlerini mi kullanıyor yoksa sistem ram'ini mi paylaşıyorlar.
 
    Konu Sahibi
Sistem ramini hünkârım

- - - Eklendi - - -

Sistem ramini hünkârım
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
powerVR'lar da aynı mı hünkârım.
 
    Konu Sahibi
Bildiğim kadarızyla evet

- - - Eklendi - - -

Bildiğim kadarızyla evet