Uruloki
Üye
hasan mhz i yukarı çekememe nedenleri aşırı ısınmasından dolayı cihazı tehlikeye sokması apple forumlarından okuduğum kadarıyla çok çekirdekli olsa bile tehlike derecesine giriyor bir adam asphault 7 den örnek vermiş iphone4s de ; uzun süre asphault 7 oynuyor ve sonra ekran kendini %20 oranında parlaklıktan kısıyor nedenide cihazın genel ısısının çok yükselmesi ve sistemin bunu fark edip önlem alması(eskiden cihaz çok ısındı mesajını verip oyunu açmazdı) üşenmedim denedim gerçekten yan çelik barları el değmeyecek(gerçek anlamda) derecede ısınıyor ve ekran kısılıyor peki bu ne zaman oluyor yaklaşık 1 saatlik kullanımdan sonra birde hava sıcaksa örneğin burada 40 derece . ve cihazların iç soğutmaları yeterli değil bu yüzden hızı aşırtmıyorlar çekirdekle çözmeye çalışıyorlar.
Yok.5800xm de gpu var mıki?
hasan mhz i yukarı çekememe nedenleri aşırı ısınmasından dolayı cihazı tehlikeye sokması apple forumlarından okuduğum kadarıyla çok çekirdekli olsa bile tehlike derecesine giriyor bir adam asphault 7 den örnek vermiş iphone4s de ; uzun süre asphault 7 oynuyor ve sonra ekran kendini %20 oranında parlaklıktan kısıyor nedenide cihazın genel ısısının çok yükselmesi ve sistemin bunu fark edip önlem alması(eskiden cihaz çok ısındı mesajını verip oyunu açmazdı) üşenmedim denedim gerçekten yan çelik barları el değmeyecek(gerçek anlamda) derecede ısınıyor ve ekran kısılıyor peki bu ne zaman oluyor yaklaşık 1 saatlik kullanımdan sonra birde hava sıcaksa örneğin burada 40 derece . ve cihazların iç soğutmaları yeterli değil bu yüzden hızı aşırtmıyorlar çekirdekle çözmeye çalışıyorlar.
güzel fakat s2 nin hem adreno 220 hemde mali-400 bulundurduğu yazıyor ?
güzel fakat s2 nin hem adreno 220 hemde mali-400 bulundurduğu yazıyor ?
SII HD LTE modeli o.
çok açıklayıcı oldu. haaa şimdi jeton düştü tamam.
- - - Eklendi - - -
açlıktan kafam durdu
20:30'da bir şeyciğin kalmaz.
Hayırlı Ramazanlar.
Teşekkürler bilmeyenle için çok güzel bir konu, galaxy s2'nin tegra versiyonuda olması lazım fakat Türkiyede satılmadı sanırım.
İkisi de neredeyse aynı düzey GPU larMerhaba telefon alıcam ama Samsung Galaxy s ile s plus arasında gidip geliyorum sPowerVR sgx540 s plus adreno 205 hangisini tercih etmeliyim ? Günümüz oyunlarına ve gelecek oyunlarına hangisi ayak uydurabilir ? Teşekkürler..
Oyununa göre değişir.Tegra 3 düzeyinde bir oyun oynamasını bekleyemezsin.GTA 3 ü oynatır.Adreno 205 de herhangi bi kasma donfa falan varmı ? Yüksek performans isteyen oyunlarda (Gta 3 gibi ) performans düşüklüğü falan olur mu ? Kafam çok karıştı . Teşekkürler ..
S plus öneririmPeki siz hangisini önerirsiniz S mi S plus mı ?
S plus öneririm
Hayır hayır!S+ , S'e oranla geride olan bir model.Lütfen..
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?