MaxiKazan Başlıyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Aziz™

Üye
kimse yanlış anlamasın ama yarışma konusu kuralları yazılmadan önce kimse bunları tahmin etmemişti o yüzden herkes ben ben diyordu.bana göre katılım olmamasının en büyük etmeni yarışma kuralları ve gidişatı olabilir
 
Aziz'e katılıyorum.Şahsen benim boyumu aşar bu şartlar Çok detaylı ve zor kurallar var.Yönetimi çıkarırsak bunları yapabilecek kaç üye kalır ki?
Yarışma kuralları değişmedikçe katılımın artacağını ve güzel bir yarışma olacağını düşünmüyorum.Katılım artsa bile yarışma sürecinin çok iyi geçeceğini bu şartlar altında düşünmüyorum.
Değişsin demiyorum sadece fikrimi söyledim katılanlara başarılar diliyorum..
 
Katılmak isdiyorum.... kazanabilirm bide bu telefon orjinal nokiamı cin fln mı
 

Aziz™

Üye
sen adresni ver zaten kazanacakmışsın biz direk telefonu sana gönderelim
 
Benim de zamanım çok kısıtlı sabah 7 akşam 7 okuldayım...Maxiye günlük 1 saat ancak girebiliyorum ondan yarışma koşulları beni aşar eğer tatilde felan olsaydı çok iddaalı olurdumda vizelerde başladı...
 
İyi de copy paste olmayan tek konu üye incelemeleri ve teknoloji haberleri (o da yönetim ekliyor) bildiğim kadarıyla diğer tüm konular copy paste den ibaret
Yapma kardeşim Allah aşkına.. Birçok kişinin hakkını yediğinin farkındamısın ?
 

Yapmayın arkadaşlar. İçeriğinde sizin fikirleriniz olan konular açamıyormusunuz yani.Sadece resim alarak sünu yazamazmısınız?



bunu yapamıyormusunuz şimdi 2 saniyemi almadı ki çok uyduruk yazdım siz daha iyisini yazabilirsiniz ve fark ettiyseniz aldığım sitede sağtuş işlemıyor. Bu kadarcık bişi yapamayan adama ben ekmek bile vermem bırakın telefonu
 

Aziz™

Üye
haklısın Burcu doğru söylüyorsun işin aslı bu ama yarışma kuralları verilmeden önce herkes katılacağım ben kazanacağım diye tatlı atışmalar yapıyorlardı.kuralların belirtildiği bu konu açıldığında niye kimse gelmedi.o konuşanlar nerde sorusunun tek cevabı kurallar buna emin ol.ama biz sadece fikir söyledik.belki başka sebebi vardır.neyse gerçekten güzel yarışma olacağa benziyor.umarım yeterli katılım sağlanırda yarışma bir ana önce başlar
 
Asıl sen yapma Burcu Böyle kaç tane yazabilirsin?
 
İşin gerçeği şu katılım az olursa o konulara bakmak benim için çok daha kolay olucak. İstediğim tek şey telefonu aktif üyelerimiz kazansın. Aktif üyelerimiz telefon istemiyorsa yapacak bişi yok. Bende teğmenleri aktifleştiririm.
 

Aziz™

Üye
Burcu lütfen bizi yanlış anlama
yarışma tek kelimeyle müthiş birşey ona kimse birşey diyemez
bizim dediğimiz kurallar yüzünden katılım olmayabilir sadece onu dedik yanlış anlamanı istemem
 
Aziz™;2207177' Alıntı:
Burcu lütfen bizi yanlış anlama
yarışma tek kelimeyle müthiş birşey ona kimse birşey diyemez
bizim dediğimiz kurallar yüzünden katılım olmayabilir sadece onu dedik yanlış anlamanı istemem
Yok yahu yanlış anladığım falan yok dedim gibi sadece aktif üyelere telefon gitsin istedim.
 

Aziz™

Üye
evet çok haklısın siteye emeği geçen birinin ödülü alması çok yerinde olur
birde bu aralar sınav heyecanı var millette hem YGS hemde okullarda yoğun tempodalar öğrenciler
sitemizi oluşturan üye grubunun yaş ortalamasına bakarsak çoğu sınav telaşında yarışma iyi zamana denk gelmemiş valla
 
Ne diyelim umarım güzel bi yarışma olur
 
takoz 6600 ımı değiştirme vaktim geldi ama şartlar beni aşar zaten haftada 2 veya 3 saat girebiliyorum maxiye bu koşullarda yarışmam zor
 

tksharmely

Emekli Yönetici
Maxicep gittikde daha da güzel olmaya başlıyor. Umarım ben gelene kadar daha da güzel olacak ve daha da yenilenecek. Ben daha da güzel olacağına eminim Burcu yarışma yönetiminde başarılar dilerim sana da
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...