MaxiCep'in Yemek Yiyen ÜyeLeri :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
:):) hiç yemek görmemişim ben :)
 


-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
yok kalsın olur mu öyle şey :)
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Tamam Canım :)
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
:ehe
 
S(erial)ATA

S(erial)ATA

Üye
:kop:
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Melek yine döktürmüş,ama yemek yiyenler gibi üstüne başına değil tabiiki :ehe:ehe:ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler Hüseyin.
Yorumun Güzeldi.
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
™ мγdяєaм;1713694' Alıntı:
Bi Gün Yanımaa Gelsene.
Nelere Çalıştığını Göstereyım.
Kafamdakı Düşüncelerı Okuya Biliyor Musun ?
Neler Yapabiliceğimi Biliyor Musun ?

Hayır . . . :)

Nadiren Açıyorum Böylee Konular.
Arada Bi Eğlenmeyi Seviyorum.
Say Sana Kaç Tane Bu Konudan Var . . .

Bişey demedik bee... o mesajımın sonana bi :ehe koy öyle oku melek.
Bigün gelecem yanına gösterirsin:box
İstediğin kadar böyle konu aç beni ilgilendirmez.
Bidaha ciddiye alma böyle şeyleri o zaman bozuşuruz işte...
Bu mesajada bi gülücük koyumda ciddiye falan alırsın, alınganlık yaparsın mazallah :oke::D :ehe:P:
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Mükemmel bir konu , mükemmel bir yakıştırma , güzeldi keyifle izledim resimleri Teşekkürler Melek :)
 
aLone

aLone

Üye
güzel güzel;)
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Benimkini beğendim ben:cool
 
™мaxiмємσ!

™мaxiмємσ!

Üye
:ehesüper ya melek abla
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Bişey demedik bee... o mesajımın sonana bi :ehe koy öyle oku melek.
Bigün gelecem yanına gösterirsin:box
İstediğin kadar böyle konu aç beni ilgilendirmez.
Bidaha ciddiye alma böyle şeyleri o zaman bozuşuruz işte...
Bu mesajada bi gülücük koyumda ciddiye falan alırsın, alınganlık yaparsın mazallah :oke::D :ehe:P:

O Zaman Gülücük Koy Anlamıyorum.
Çünkü Kafamı Karıştıran Çok Şeyler Var Erol :)
Senın Böylee Ciddi Bi Şaka Yaptığını Düşündüm..
Çünkü Genelde de Sen Böylee Konuşursun Biliyorum :)
Heralde İlgilendirmez Seninkiler de Beni İlgilendirmez :)
Fakat Konunun İçi İlgilendirir Beni :ehe

Alınmam Merak Etme :)
Sadece Kafamı Karıştırırsın
O Kadar . . . :)
Mükemmel bir konu , mükemmel bir yakıştırma , güzeldi keyifle izledim resimleri Teşekkürler Melek :)
Rica Ederim . . .
Bilal :)
aLσηє;1714034' Alıntı:
Teşekkürler.
Yer Alıcaksın ;)
Benimkini beğendim ben:cool
Amann Havalıı :ehe
™мaxiмємσ!;1714342' Alıntı:
:ehesüper ya melek abla
Teşekkürler Kerata :)
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Melek sorun ne ?
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
Ben teşekkür etmişmiydim (bak aklıma ne geldi dur ben bulana kadar sen tahmin et)
 
pisicikk

pisicikk

Üye
oy oy süper olmuşlarrr :D
ellerine sağlık Melek :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
34
Görüntüleme
2K
Cevap
89
Görüntüleme
4K


Üst Alt