
Nee Yaa Naptım ?
™ мγdяєaм;1713597' Alıntı:İğreçsinnnn Abdurrahim İğrenç![]()
:™ мγdяєaм;1713694' Alıntı:Bi Gün Yanımaa Gelsene.
Nelere Çalıştığını Göstereyım.
Kafamdakı Düşüncelerı Okuya Biliyor Musun ?
Neler Yapabiliceğimi Biliyor Musun ?
Hayır . . .
Nadiren Açıyorum Böylee Konular.
Arada Bi Eğlenmeyi Seviyorum.
Say Sana Kaç Tane Bu Konudan Var . . .
koy öyle oku melek. 



Bişey demedik bee... o mesajımın sonana bikoy öyle oku melek.
Bigün gelecem yanına gösterirsin
İstediğin kadar böyle konu aç beni ilgilendirmez.
Bidaha ciddiye alma böyle şeyleri o zaman bozuşuruz işte...
Bu mesajada bi gülücük koyumda ciddiye falan alırsın, alınganlık yaparsın mazallah![]()
![]()






Rica Ederim . . .Mükemmel bir konu , mükemmel bir yakıştırma , güzeldi keyifle izledim resimleri Teşekkürler Melek![]()

Teşekkürler.aLσηє;1714034' Alıntı:güzel güzel![]()
Amann HavalııBenimkini beğendim ben![]()

Teşekkürler Kerata™мaxiмємσ!;1714342' Alıntı:süper ya melek abla

Ben hoşgeldin demişmiydim...
Sorun Neydi ki, BilalMelek sorun ne ?
?Ettin Ettin Sağolasın.Ben teşekkür etmişmiydim (bak aklıma ne geldi dur ben bulana kadar sen tahmin et)

