Who_knoxer
Üye
-
Konu Sahibi
-
abi yanlış yazmışım
avatarındaki sen misin?abi yanlış yazmışımben aramizda en tazemaxicepin ilk üyelerinden biride nos_bar galiba benim bildiğim 4 yıldır yönetici
nasıl yaniavatarındaki sen misin?
evet bir şeymi var balıkesir/bandirmada cekindim.
yok sadece merak ettim
tip karşılaştırması mı yapacan hayırdırya taze uye derken yeni üye demek istedim kimseye se bayatsin filan demek istemedim özür dilerim
ozelden ve buradan fotoğrafini yollarmisin.
ya taze uye derken yeni üye demek istedim kimseye se bayatsin filan demek istemedim özür dilerim
ozelden ve buradan fotoğrafini yollarmisin.
ya taze uye derken yeni üye demek istedim kimseye se bayatsin filan demek istemedim özür dilerim
ozelden ve buradan fotoğrafini yollarmisin.
olabilir sen de yolla bakam kim daha tip karşılaştiraacağız.tip karşılaştırması mı yapacan hayırdır
Beni bilen biliyor zaten gerek yok başkasının görmesine
Hadi hepimiz avatara kendi fotomuzu koyalım
gereksizlerin özelliğidir
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?