maxicepe 3 aydır üyeyim.

    Konu Sahibi
evet bir şeymi var balıkesir/bandirmada cekindim.
 
Tepkiler: achambo

Revengeful

Emekli Yönetici
Beni bilen biliyor zaten gerek yok başkasının görmesine
 
    Konu Sahibi
doktor sağlık raporu da olsun maxicep lisansi çıkarırım
 

SHS

Üye
Hadi hepimiz avatara kendi fotomuzu koyalım
 
    Konu Sahibi
hadi o zaman benim zaten öyle sizi gorelim 5 dk dursun yeter.@achambo hep sen baslatiyor sun konu nerden nereye kaydı hell olsun valla
 

achambo

Üye