Maxicep'de Knight Oynuyanlar İçeri..!

Sponsorlu Bağlantılar

Böle Bir Yarışma İstermisiniz?

  • Olsun..!

    Kullanılan: 57 72.2%
  • Olmasın..!

    Kullanılan: 22 27.8%

  • Kullanılan toplam oy
    79
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ozan

Ozan

Admin
bu olmuyacak anlamına mı geliyor şimdi negative onay vermediyse iptal oldu sayılır:allalla::hmmm
Düzenleyebilirsiniz problem yok ben tavsiyemi söyledim kimseye zorla birşey diretemem :)
 


CanceR

CanceR

Üye
benimde eskiden bi serverim vardı ;) server kumayı çok iyi bilirdim ama 10 ay oldu bitireli :)
 
CHoCoL4T3

CHoCoL4T3

Üye
ya lütfen olsun bu olay harika olur ben tam bir knight bağımlısıyımdır OKS de bitti zaten (96.00 yaptım :)) ÇOK GÜZEL OLUR...
 
alli26

alli26

Üye
bence olmalı iyı olur
 
powerr

powerr

Üye
:oke::ehe
 
kaplanck

kaplanck

Üye
beyler ben varım
 
grbtua

grbtua

Üye
ee ne zaman basliyoz:D

iyi dusunmussun kardes bir an önce hayata gecirmek lazim,kolaygelsin;):)
 
sheik38

sheik38

Üye
bu arada kayseri pathos tan gb satan varsa bana pm atsın lütfen


= pathostaki magemm
 
powerr

powerr

Üye
ne zamn baslıcaz yaw bu işe
 
sheik38

sheik38

Üye
o iş biraz zora benziyor
 
schumici

schumici

Üye
valla bu oyundan hiç bişey anlamıyorum ama olsun dedim çünkü kardeşim bu oyunun manyağı:ss çocuk level atlıyo satıyo onu da iyide para kazanıyo kendi de 74. leveldeymiş. onu da geçen üye yaptım foruma onun işine yarıycak eğer olursa:)
 
XXPOXX

XXPOXX

Üye
olsun lütden
 
yunus yavuz

yunus yavuz

Üye
BENCE metin 2 üzerinden yapılsın.ama onda öle yenmek gibi bi durum yok..ama şöle yapılabilr.
car açın denilir.açılır ve beklenir
10 gün içinde en hızlı kasılan ödülü alır.onda premium sorunu yok.
 
jaba444

jaba444

Üye
çok manyaq olur warya
 
**reisbey**

**reisbey**

Üye
dehset mage kullanırım olumpiada bnim 61lwl char war master acık harika bi char
 
santrofor

santrofor

Üye
benım 34 level llık charım var olımpıoda gell kasalım!!!!!!!!!!!
:oke::aman2:
 
karacaaa2

karacaaa2

Üye
güzel olur kim daha ii oynuyo bellı olur :D
 
deniz_177

deniz_177

Üye
Kardesım olmpyada no name +rememberme klan baskanı++ varmı ustüne adam gelin cz kapısalım .... Son sozu no name soyler beyler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt