Maxicep'de Ilk Günüm , Geçen Yaz Ve Bu Günüm. (içeri Gel)


Haluk.

Haluk.

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi henüz 13 yaşındayım diye bu yazıyı okumamazlık yapmayın. çok ciddi yazdım.
ilk zamanlarımda maxicepde böyle bir ortam oldupunu bilmiyordum. telefona oyun yükleyip çıkıyodum felan. sonunda konu dışı bölümüne rastladım garip ve ilginç olaylara göz atıyordum maxicepte ilk 1-2 yılım böyle geçti. sonra gereksiz mesajlar bölümünü keşfettim bu yaz. Ve işte tanıştım bi kaç abilerle. maxicep'e okadar bağımlı olmuştumki ramazan'da resmen orucumu maxicep'e tutturuyordum.Gereksizlerde ilk 2 sayfada toplam 40 konu vardı aralarından hepsini okuyordum. konuya yeni mesajlar yazılınca içimde bir heyecan oluyordu. hemen bi heyecanla açıp okuyordum konuları. canım sıkılınca maxicepi açıyordum sıkıntım geçiyordu. ramazanda iftara kadar maxicepde takılıyodum. arada açıp ets2 oynuyodum. akşama kadar böyle idare ediyordum. sonra sahura kadar muhabbet ediyorduk gececilerde. hatta sahurdan sonra güneş doğana kadar muhabbet ederdik. sonra gececilerden bi kaç kişi giderdi ben maxicepte sabahlardım bazen. sonra 1 haftalık bi ban yedim ve maxiceple aram açıldı. tam banım kalktığı gün 1 haftalık daha ban yedim. iyice soğudum maxicepten.banım açıldığında ise artık eskisi gibi bakasım gelmiyordu siteye. Çok iyi abilerle tanışmıştım şimdi bazılarını görmüyorum hatta yüzde 90'ını göremiyorum. Ve olan olmuştu. Maxicep'in eski teması değişti ve xenforo'ya geçildi. İlk zamanlar iyiki yaptılar diyordum. Şimdi keşke yapmasalardı diyordum. önceki tema çok sade ve hoş'tu. şimdi karmakarışık oldu. size şöyle söyleyeyim maxicepe o kadar bağlanmıştım ki ilk 2 ayımda 400 küsür beğeni almıştım yorumlarıma.Şimdi beğeni almayı bırak, beğenen kişiler beğenileri geri alıyordu. Tabiki burada kendimi övmüyorum söylemek istediğim Eskiden maxicepe bağlıydım, ban yedikten ve maxicepin arayüzü değiştikten sonra hiç beğeni alamaz oldum . tabiki burada benim beğeni hiç umrumda değil.. ve okullar açılınca maxicepe giremez oldum ve artık evdeki internet gitti başka birinden bağlamıştık interneti. ve adamın evi 5 kat yukarda olunca wifi de imkansız oldu artık. Maxicep'e bilgisayardan girmek çok sıkıcıydı mobil daha hızlı ve tapatalk'ın arayüzü de güzeldi.
işte o gün bu gün maxiceple olan aram gerildi. Şimdi sadece bilgisayardan bakıyorum maxicepe, bildirim varmı diye. Ve diyorumki geçen yaz sizin sayenizde hayatımın en güzel yazını yaşadım :)

vay be ne kadar uzun bi yazı olmuş okuduğunuz için teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN, Metin MF, -efşan ve 1 kişi daha
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
:rica:
 
Akıncı

Akıncı

Üye
benimde en kötü yazımdı
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe ve Oğuzhan
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Benim yüzümden olan bir şey varsa özür dilerim :oke:
 
Haluk.

Haluk.

Üye
    Konu Sahibi
Bazılarınızla aram kötüydü tartışmıştım özür dilerim :) umarım affetmişsinizdir. daha durun bu ilk yazım sayılır. gün gelicek aralarından en kötü yazım olucak o kadar iyi yazlar geçircem yani ;) tabi Allah ömür verirse
 
0MG90

0MG90

Üye
:alkis
 
  • Beğen
Tepkiler: Haluk.
BLooD_ReG

BLooD_ReG

Üye
Duygulandırma lan :(:(:(:(:(
 
  • Beğen
Tepkiler: Haluk.
GameOfShadows

GameOfShadows

Üye
ülen haluk yazın bir olay olmuştu da sabaha kadar tartışmıştık konuyu muhabetler falan ederdik :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Haluk. ve -Emre
codblackops2

codblackops2

Üye
:hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Haluk.
Haluk.

Haluk.

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: GameOfShadows
Metin MF

Metin MF

Üye
foruma renk getirdin haluk :) ben de senin gibi tema yüzünden foruma giresim kalmadı :(
 
  • Beğen
Tepkiler: Haluk.
Invoke

Invoke

Üye
Yani?
 
Haluk.

Haluk.

Üye
    Konu Sahibi
İnşallah bi sonraki yazda burdasınız :)
 
Türe

Türe

Üye
Ios 7 nin beyazı gibi girince ışık saçıyor tema :ehe Siyah iyidir :cool
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Buyumen lazim Haluk ağa BeY...
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı
MaxipmaN

MaxipmaN

Üye
benimle iki kez diyaloğa girmiştin banlatmaya calıştım ama mesajları silmişlerdi sadece :D
 




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt