Maxicep Yalnızlar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Eaglebunker

Eaglebunker

Üye
ayfon 6 cok pahali olacakmis bence alinir en azindan adamlarin garantisi iyi cihaz iyi ama paralı

Apple güncelleme konusunda çok iyi sürekli çalışıyor adamlar :)

Tasarım olarak düşük kalmış bence. 5s daha şık duruyor. Ama çıkmasını bekleyen milyonlarca insan vardı. Gideri olur yani. Çıkmadan bir şey söyleyemiycem şimdi. Mağazaya gelince inceleyip daha detaylı bir yorum yapabilirim. :)

Türkiye'de fiyatlar şu an şu şekilde;
iPhone 6 4.7 inç modeli 2.349 TL'den başlayan fiyatlarla
iPhone 6 Plus 5.5 inç ekran 2.649 TL'den başlayan fiyatlarla

Evet şöyle yakından görüp incelersek iyi olacak..
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D


Anil-D

Anil-D

Üye
Apple güncelleme konusunda çok iyi sürekli çalışıyor adamlar :)



Türkiye'de fiyatlar şu an şu şekilde;
iPhone 6 4.7 inç modeli 2.349 TL'den başlayan fiyatlarla
iPhone 6 Plus 5.5 inç ekran 2.649 TL'den başlayan fiyatlarla

Evet şöyle yakından görüp incelersek iyi olacak..
Samsung gibi cesit bol güncelleme yok yapmiyorlar almak lazim ya ama cok pahali bence
 
mürteza16

mürteza16

Üye
i5 çıktığında 2999 tl idi. Bu hesaplı ona göre.
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D
Eaglebunker

Eaglebunker

Üye
Samsung gibi cesit bol güncelleme yok yapmiyorlar almak lazim ya ama cok pahali bence

Yalnız bakar mısınız şuraya..

Apple Hisse..

Beklenenin altında sanırım..
 
mürteza16

mürteza16

Üye
Yalnız yurtdışında daha ucuz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D
Eaglebunker

Eaglebunker

Üye
Türkiye'de vergileriydi bilmem neyiydi derken yine yüksek meblada oluyor işte haliyle.
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D
Anil-D

Anil-D

Üye
Gümrükten almak lazim
 
mürteza16

mürteza16

Üye
Yurtdışından getirtsek gümrükte sorun yaşar mıyız? :D
 
Eaglebunker

Eaglebunker

Üye
Araştırmak lâzım bunu ya bilmiyorum :D ben ağırdan kaçayım millet size iyi muhabbetler ve iyi geceler diliyorum :)
 
mürteza16

mürteza16

Üye
İyi geceler. :bye2:
 
  • Beğen
Tepkiler: Eaglebunker
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
yurtdışıyla uğraşılmaz valla fiyatı ne acaba 32gblık olanın :hmmm
 
Fx.sasser

Fx.sasser

Üye
Vay be ne çok yalnız varmış :D
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
NextWorld

NextWorld

Üye
:alsana:
 
NextWorld

NextWorld

Üye
Al bakalım
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware


Üst Alt