senide mi yazayım, yanlış anlamadım değil mi#RezYaz kızım.![]()
senide aramıza alalım hocam, istermisiniz?içimi kararttınız olum
Yazma la. O manada demedim. Amacım konuyu amacından uzaklaştırarak kirletmek.senide mi yazayım, yanlış anlamadım değil mi![]()

Yazma la. O manada demedim. Amacım konuyu amacından uzaklaştırarak kirletmek.![]()

Devamını söylesene hadi.amacını .
Zamansız edit.

tamamdır hocam sende bizdensin

@Revengeful bir el at.Yazma la. O manada demedim. Amacım konuyu amacından uzaklaştırarak kirletmek.![]()

ağlama ya biz varız burada, yalnız kalmayalım diye kurdum kulübü

Amacım öyle değil aslında. Amacım Konu hit alsın. Hemde burası gereksizler.@Revengeful bir el at.![]()
![]()

olsun yinede internet dışı hayatımızda yanlızız. senide alayımmı grubalan artık yalnız değilsiniz. bu bir paradox mu oluyor ? =P

al al merti kesin alolsun yinede internet dışı hayatımızda yanlızız. senide alayımmı gruba![]()
ağlama ya biz varız burada, yalnız kalmayalım diye kurdum kulübü![]()

onun onayını belkiyorumal al merti kesin al
![]()

beni alma la. ben sizin gibi asosyal miyim bir sürü çevrem var.

benimde çevrem var ama birkaç arkadaş dışında arayanım soranım yok![]()

up up up
