Maxicep Teması Çalınmış !!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

buroplus

Üye
    Konu Sahibi
Maxicep Teması Çalınmış !!!
Az önce bir foruma girdim ve ne göreyim maxicep temasının aynısı ve sayfanın en altında küçük bir yazı "Dipnot: Tema tasarımı izin almaksızın Maxicep'den esinlenerek tasarlanmıştır. Sahibinin anlayışı için teşekkür ederiz."
daha öncede böyle siteler görmüştüm hatta ismi maxicep'e benzeyen ve çalıntı içerik barındıranlarıda.

ex..teknik sitesi ChavRash
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Biliyoruz o malum siteyi..
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Biraz daha büyüsün onu da satın alırız
 

tekolik

Üye
Maxicep Dmoz.org'dan silindi...
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
Maxicep olmasa napıcaklardı acaba
 

zaza

Üye
İstihbarat'çı Sensin Sen Karış Birbirine Düşür

Maxiyi Seviyorum Herkes Maxi'yi Taklit Etmeye Çalışıyor
İnşallah Diğer Siteleride Alırız
aslında zor değil bir ay sonra karışıklık başlar özel mesajlarda ben bunu sevmiyorum derim eğer biri daha sevmiyorum derse önce onunla sürekli bunu kötülerim sonra bu yazışmaların sadece karşı taraftan aldığımı bu sevmediği kişiye abarta abarta anlatırım bir bakarsın ortalık karışmış
 

TheORCUN

Üye

 

zaza

Üye
yapabilirim emniyete sorucaz bir sakıncası yoksa
 
olabilir öyle taklitler bu maxicep'in büyüklüğünü gösterir ben maxicep'e üye olduğum için kendimi şanslı hissediyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...