Maxicep Starını Buldu! (Sonuçlar)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Maxicep Starını Buldu! (Sonuçlar)
Merhaba arkadaşlar,
Yine bir Maxistar'ın sonuna geldik. Sonuçlar beni oldukça şaşırttı diyebilirim. Bundan sonra @Revengeful benimle uğraşmayı bırakır sanırım İşte sonuçlarrr


@mürteza16 52 puan
@minoo 48 puan
@Serhan 42 puan
@burak1553 42 puan
@Revengeful 36 puan ( )
@Luck Star 30 puan
@kanat_58 22 puan
@Siycey 20 puan
@emz 20 puan
@Baranbaris 18 puan
@NextWorld 18 puan
@van_helsing7677 18 puan
@muratalperr55 18 puan
@0MG90 18 puan
@ßy-K@@N 16 puan
@frknkrc44 14 puan
@Genc007 12 puan
@Kayahan14 12 puan
@___kaptan___ 10 puan
@karakartal44 10 puan
@smartphone007 10 puan
@Emre aktaş 8 puan
@KARİZMATİX 8 puan
@Eduardo58 8 puan
@ErenMSC 8 puan
@mrzstyl 6 puan
@esmeran3 6 puan
@cihanata_1 6 puan
@kestal 6 puan

Listede ismini göremeyen arkadaşlar puan alamadılar malesef..

@mürteza16 tebrik ederim arkadaşım. Rütbe için @Nextman abiyi beklemekteyiz.
 
Tepkiler: Reşwan, mürteza16, Silinen Üye 988579 ve 8 diğerleri

mrzstyl

Üye
AAAAAAAAA vay be biri bana oy vermiş
 
Tepkiler: mürteza16
Bana oy veren arkadaşlarima öncelikle teşekkür ederim. kazanan arkadaşımızıda tebrik ederim
 
Tepkiler: mürteza16
3. Olmuşum şimdilik buda yeter
 
Tepkiler: TeknoÖmer

0MG90

Üye
Ben o kadar puan beklemiyodum
Tebrik ettim
 
Tepkiler: mürteza16
@mürteza16 tebrikler kardeşim
Bende en azından 14 puan almışım
Bana oy veren arkadaşlara teşekkürler
Puan alamayanlar da var tabi ki
Buna da şükür
 
Oy verenlerin ellerine saglik, hic beklemiyordum Allah razi olsun
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Şaka maka ben de kendime bu kadar oy beklemiyordum Kendi verdiğim oyu en son topladım ben, benim oyum olmadan 1.ydim la

Mert git artık başımdan. Benimle uğraşamayacağını anlamış olman gerekiyor artık
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Şaka maka ben de kendime bu kadar oy beklemiyordum Kendi verdiğim oyu en son topladım ben, benim oyum olmadan 1.ydim la

Mert git artık başımdan. Benimle uğraşamayacağını anlamış olman gerekiyor artık
La puanlarını toplasan daha beni gecemiyon sen ne ayak ? Döverim seni
 

0MG90

Üye
Co Admin boş mesajlar atıyor
 
Tepkiler: Yusuf0111_Oğuzhan ve minoo

SHS

Üye
Mürteza kardeşim tebrik ederim çok sevindim
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Sakin olun sadece sıradan bir yarışma

Bu bizim için adeta bir ölüm kalım meselesi idi
Yarışma kazanmak değil amacımız. Birbirimizle yarışmak

Bundan sonra karar verdim arkadaşlar, Mert ile maxistar'da yarışmak kendime hakaret. Artık Mert ile yarışmayacağım
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Durum 2-1 yalnız.. Yani ben ondeyim
Maxistar olmadığın sürece bir anlamı yok
Co Admin boş mesajlar atıyor
O konuda benden daha iyisin aldığın cezaları sayarsak
 
Tepkiler: Silinen Üye 2574464
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...