Tebrikler
zaza Üye Necmati' Alıntı: Maxistar ne ya.. yeniliyormu Genişletmek için tıkla ... evet yeniliyor kim o rütbeyi almışsa onu yiyoruz
Necmati' Alıntı: Maxistar ne ya.. yeniliyormu Genişletmek için tıkla ... evet yeniliyor kim o rütbeyi almışsa onu yiyoruz
zaza Üye olabilir insanın yiyesi geliyor böyle yağda kızartacan ohhh misss taze insan da bi başka oluyor
Praetor Emekli Yönetici Ama konuyla alakasız yorumlar yapılmasa daha iyi olur yoksa konunun başına türlü şeyler gelmesi caiz olur. Hele ki bir yöneticinin konusunda...
Ama konuyla alakasız yorumlar yapılmasa daha iyi olur yoksa konunun başına türlü şeyler gelmesi caiz olur. Hele ki bir yöneticinin konusunda...
Revengeful Emekli Yönetici WaHseT_35' Alıntı: tebrikler... Genişletmek için tıkla ... WaHseT_35' Alıntı: tebrikler.. Genişletmek için tıkla ... Mesaj kasmaya gerek yok. Daha önce tebrik etmiştin
WaHseT_35' Alıntı: tebrikler... Genişletmek için tıkla ... WaHseT_35' Alıntı: tebrikler.. Genişletmek için tıkla ... Mesaj kasmaya gerek yok. Daha önce tebrik etmiştin